اخبار داغ

توصیف آخرین وضعیت فوتسالیست ها در تورنمنت 6 جانبه فوتسال تایلند؛

شمسایی: 3 لژیونر از اسپانیا آمدند/ ما ایرانیم و قهرمانیم

شمسایی: 3 لژیونر از اسپانیا آمدند/ ما ایرانیم و قهرمانیم
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما ایران هستیم و یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در تورنمنت تایلند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین تمرین ملی پوشان فوتسال با حضور سه لژیونر در شهر پاتایا برگزار شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در حاشیه این تمرین ضمن خیرمقدم به بازیکنان جوان، ابراز امیدواری کرد که در این تورنمنت، بازیکنان جوان در کنار بازیکنان قدیمی تر تجربه کسب کنند.

وی در ادامه گفت: صبح امروز در یک مصاف طولانی با پرواز به بانکوک رسیدیم ‌و بعد از آن از طریق زمینی وارد شهر پاتایا محل برگزاری مسابقات شدیم.

شمسایی گفت: عصر امروز 3 لژیونر ملی پوش از اسپانیا به جمع ما اضافه شدند که مسلم اولادقباد به دلیل مصدومیت تحت مداوای پزشک و فیزیوتراپ تیم است و حسین طیبی هم کمی کسالت سرماخوردگی دارد. سنگ سفیدی و احمد عباسی مشکل خاصی ندارند.

وی افزود: قرار است شهاب سفال منش یکی از مربیان تیم ملی امشب از کانادا به سمت تایلند پرواز داشته باشد تا انشالله چهارشنبه در کنار تیم ملی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: امروز عصر یک تمرین سبک با حضور ۱۵ بازیکن حاضر برگزار کردیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: این مسابقات از آنجا مهم است که حریفان مان به خصوص ژاپن و تایلند با تمام لژیونرها خود  حضور دارند اما این موضوع برای ما مهم نیست. ما ایران هستیم و یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در این تورنمنت است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه