اخبار داغ

نعمت‌زاده: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می گذاریم

نعمت‌زاده: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می گذاریم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و بازیکنان تیم ملی با انگیزه بالایی در تمرین حضور پیدا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ مبینا نعمت زاده ملی پوش تکواندوی زنان اظهار داشت: تمرینات خوب و فشرده ای را انجام می دهیم و خدا را شکر شرایط بازیکنان مطلوب است. ۲ رویداد خیلی مهم را در پیش داریم و در مرحله نخست تمام فکر و ذهنم کسب جواز حضور در رقابتهای گرنداسلم است تا با آمادگی بسیار بالا به مصاف حریفانم در این مسابقات بروم.

او ادامه داد: مسابقات گرنداسلم  به جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس بسیار اهمیت دارد و سعی می کنم با عملکرد مناسب در تمرینات، نظر کادرفنی تیم ملی را برای حضر در این مسابقات کسب جلب کرده و پس از آن با ارائه عملکرد خوب در مسابقات گرند اسلم با دست پر به ایران بازگشته و به حضور در االمپیک نزدیک شوم.

نعمت زاده در خصوص مسابقات فجیره امارات گفت: رقابت های فجیره از سطح نسبتا بالایی برخوردار بود و بازیکنان با تمام توان در این رویداد حاضر شدند. من ۵ مبارزه سخت را با پیروزی پشت سر گذاشته و خدا را شکر به مدال طلا دست یافتم. در مبارزه پایانی نماینده چین تایچه و دارنده مدال های آسیایی و جهانی را شکست دادم. مهمتر ازاین مدال رضایت کادر فنی تیم ملی از عملکردم در این رقابتها بود. 

ملی پوش تکواندو بانوان افزود: اعتقاد دارم مبارزه در تورنمت هایی مانند فجیره، برای کسب تجربه و برطرف کردن ایرادات بسیار مفید است. بدون شک مبارزه با حریفان به نسبت سطح بالا باعث خواهد شد تا در رقابت هایی مانند گرند اسلم و مسابقات جهانی عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش بگذاریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه