اخبار داغ

امیر آشتیانی:

اقتدار ما باعث شده دشمن به کارهای بسیار سخیف دست بزند

اقتدار ما باعث شده دشمن به کارهای بسیار سخیف دست بزند
وزیر دفاع گفت: مهمترین موضوع برای ما، منافع ملی و امنیت ملی است و در همین راستا، می‌بینیم که دشمن در تمامی اقدامات علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر  دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی نشست خبری که امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد، درخصوص برخی موضوعات بین المللی مرتبط با وزارت دفاع اظهار داشت: ما در مسایل بین المللی و منطقه ای و داخلی فارغ از هرگونه نگرش احساسی بگونه ای حرکت کرده ایم که نشانگر استقلال و استحکام و اقتدار بوده و تحملش برای دشمن بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: مهمترین موضوع برای ما، منافع ملی و امنیت ملی است و در همین راستا، می‌بینیم که دشمن در تمامی اقدامات علیه جمهوری اسلامی با شکست مواجه شده و باعث شده دست به کارهای سخیف بزنند.

وزیر دفاع گفت: امروز جوانان ما به سطحی از فناوری و اقتدار رسیده اند که به هیچ وجه هیچ نیروی دشمنی نمی‌تواند علیه آنها توطئه و سد ایجاد کند. ما از دوره ای که آنها فکر‌میکردند با تحریم میتوانند جلوی پیشرفت ما را بگیرند گذر کرده ایم.

آشتیانی افزود: تمام کشورهایی که با آنها و کارشناسان خبره نظامی دنیا ملاقات داشته‌ایم از دستاوردهای ما شگفت زده شده اند و به تبلیغات پوچ غربی ها واقف می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه هایمان را در وزارت دفاع به صورت جهشی در نظر گرفتیم، خاطرنشان کرد: ما دو برنامه تدوین کردیم که یکی برنامه عادی و سالیانه و دوم همین برنامه بصورت جهشی است و امروز حداقل دو برابر بیشتر از برنامه پیشرفت کرده ایم.

وزیر دفاع گفت: در بخش تسلیح نیروهای مسلح، امسال نسبت به سال گذشته یک و نیم برابر تجهیزات و خدمات به نیروهای مسلح ارایه شده که برا بر با حدود 87 هزار میلیارد تومان است.

آشتیانی افزود: در این مدت بیش از 85 هزار فرصت شغلی ایجاد شده که 15 هزار فرصت نسبت به سال قبل افزایش داشته و توانستیم با 6 هزار شرکت دانش بنیان نیز همکاری کنیم.

وی همچنین از تاسیس صندوق پژوهش و صنعت دفاعی خبر داد و گفت:در بومی سازی قطعات نیز با هدف صرفه جویی ارزی و کاهش هزینه مقابله با خرابکاری صنعتی دشمن، 38 هزار قطعه را خودمان تولید کردیم و بالغ بر یک میلیارد دلار صرفه جویی ارزی داشتیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه