اخبار داغ

لیگ برتر آبهای آرام| بحر و بر گستر و قایقرانان صدرنشین شدند

لیگ برتر آبهای آرام| بحر و بر گستر و قایقرانان صدرنشین شدند
در پایان مرحله اول لیگ برتر آبهای آرام در دریاچه آزادی؛ بحر و بر گستر صدرنشین بانوان/ قایقرانان صدرنشین آقایان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پایان مرحله اول لیگ برتر آبهای آرام بحر و بر گستر در بخش بانوان و قایقرانان در بخش آقایان صدرنشین شدند.
به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی تهران امروز سه‌شنبه ۱۶ اسفند میزبان لیگ برتر قایقرانی آبهای آرام بانوان و آقایان بود.
قایقرانان آبهای آرام در مواد کایاک و کانو کانادایی یکنفره، دونفره، چهارنفره و امدادی در مسافت ۵۰۰، ۲۰۰ و ماراتن رقابت کردند.
پارس جنوبی، میداف، بحر و بر گستر، نوین تهران و فولاد هرمزگان در بخش بانوان و ملوان نداجا، نوین تهران، میداف، عقاب و قایقرانان در بخش آقایان لیگ برتر آبهای آرام این دوره حضور دارند.

پس از برگزاری ۲۰ مسابقه و جمع‌بندی امتیازات تیم‌های برتر مشخص شدند.

در بخش بانوان بحر و بر گستر با ۱۰۰ امتیاز صدرنشین شد، فولاد هرمزگان با ۸۹ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و پارس جنوبی با ۶۷ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در بخش آقایان قایقرانان با ۹۶ امتیاز در صدر جدول ایستاد، ملوان نداجا با ۹۲ امتیاز جایگاه دوم را به خود اختصاص داد و میداف بوشهر با ۷۰ امتیاز سوم شد.

بر این اساس مرحله نخست لیگ برتر آبهای آرام بانوان و آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید. مراحل بعدی این لیگ در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه