اخبار داغ

پرسپولیس صفر - سپاهان یک؛

لیگ برتر فوتبال| داغ بزرگ بر قلب پرسپولیس ۱۰ نفره؛ سپاهان انتقام گرفت!

لیگ برتر فوتبال| داغ بزرگ بر قلب پرسپولیس ۱۰ نفره؛ سپاهان انتقام گرفت!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با برتری طلایی‌پوشان اصفهانی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان طی حساس‌ترین مصاف هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (شنبه - ۲۰ اسفند) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم‌دیگر رفتند.

سپاهانی‌ها که دیدار قبلی مقابل سرخ‌پوشان در جام حذفی را با شکست پشت سر گذاشتند، در این دیدار برای انتقام از پسران یحیی وارد زمین شدند. در سمت مقابل هم پرسپولیس برای متوقف کردن سپاهان صدرنشین و ارتقا جایگاه خود در جدول امید زیادی داشت.

در نیمه نخست این طلایی‌پوشان اصفهانی بودند که توپ و میدان را تا حد زیادی در اختیار داشتند. سپاهان بارها دروازه پرسپولیس را در این نیمه مورد تهدید قرار داد اما هیچ توپی درون دروازه بیرانوند جای نگرفت. تیم مورایس یک گل در این نیمه به ثمر رساند اما به دلیل اعلام آفساید، داور گل را نپذیرفت.

گل سپاهان که به‌نظر در موقعیت درست به ثمر رسید، با اشتباه مشکوک کمک‌داور پذیرفته نشد تا بازی تساوی بماند. در ادامه هم لئاندرو پریرا از زمین بازی اخراج شد تا کار یحیی گل‌محمدی برای نیمه دوم سخت‌تر از قبل شود.

نیمه دوم این بازی هم بیش‌تر از موقعیت گل، تنش و جنجال را در خود داشت. از درگیری بازیکنان گرفته تا پرتاب اشیا از سوی تماشاگران پرسپولیسی، نیمه را به حاشیه کشاند.

بازی در دقایق پایانی اما با شوت محمد کریمی روی ریباند یک توپ از شهریار مغانلو، نخستین گل را به خود دید تا سپاهان شاید مهم‌ترین ۳ امتیاز خودش را مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره کسب کرده باشد.

پرسپولیس صفر
گل: -

سپاهان 1
گل: محمد کریمی (90+2)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی (۳۰- علی نعمتی)، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۱+۹۰- وحدت حنانوف)، امید عالیشاه (۴۶- عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی (۸۲- گئورگی گولسیانی)، محمد عمری (۸۲- سیامک نعمتی)، لئاندرو پریرا

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان (۶۳- اولیویرا فررا) ، مسعود ریگی، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (۶۳- آریا یوسفی)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه