اخبار داغ

در پی خروج تمام گزینه‌های خارجی از مذاکرات؛

پایان ماراتن انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال؛ تیک‌تاک ساعت برای تحقق آرزوی امیر قلعه‌نویی!

پایان ماراتن انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال؛ تیک‌تاک ساعت برای تحقق آرزوی امیر قلعه‌نویی!
در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، ماراتن انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال با نشستن امیر قلعه‌نویی روی نیمکت یوزهای پارسی پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی تیم ملی فوتبال بالاخره چه کسی است؟ پس از توافق شب گذشته فدراسیون فوتبال اکوادور با فلیکس سانچز، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر و گزینه خارجی اصلی فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، ماراتن تعیین جانشین کارلوس کی‌روش به ساعات و دقایق پایانی‌اش رسید.

از این رو امیر قلعه‌نویی که طی سال‌های گذشته همیشه آلترناتیو غیررسمی نیمکت تیم ملی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بوده و سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های فوتبال استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتور و گل‌گهر را داشته؛ به‌عنوان اصلی‌ترین و محتمل‌ترین گزینه سرمربی‌گری یوزهای پارسی معرفی شده است.

امیر قلعه‌نویی که پیش از این یک بار بعد از خروج مارک ویلموتس از ایران به یک‌قدمی نیمکت تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال رسیده و این قافیه را به دراگان اسکوچیچ کروات باخته بود، حالا تمام رقبای خارجی و داخلی را کنار زده و انتخاب اول هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای جام ملت‌های آسیاست.

شنیده‌ها حاکی از این هستند که رئیس فدراسیون فوتبال شب گذشته با مدیران عالی‌رتبه باشگاه و مجموعه صنعتی گل‌گهر تماس حاصل کرده تا امورات نهایی مربوط به خروج ژنرال از باشگاه کرمانی و عقد قراردادش با فدراسیون برای هدایت تیم ملی در قامت سرمربی تیم ملی فوتبال مشکلی نداشته باشد.

امیر قلعه نویی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال

حالا که یک روز هم از وعده مهدی تاج برای تعیین سرمربی تیم ملی فوتبال گذشته و خبر خاصی هم از گزینه‌های خارجی نیست، به‌نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد؛ ماراتن انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال با نشستن امیر قلعه‌نویی روی نیمکت یوزهای پارسی پایان خواهد یافت.

نکته نگران‌کننده اما این‌جاست که پرافتخارترین سرمربی ایرانی تاریخ لیگ برتر فوتبال کشورمان طی ۹ سال گذشته به هیچ عنوان و افتخاری نرسیده و در سالیان اخیر هم در برابر سرمربیان خارجی لیگ برتری همیشه ناکام بوده است.

با این حال اما شانس بسیار بالا و در واقع ۹۹ درصدی وی برای تصاحب نیمکت تیم ملی در موقعیت سرمربی تیم ملی فوتبال پس از ۱۵ سال، بیان‌گر برند قوی او بین اعضای تصمیم‌گیرنده فدراسیون فوتبال ایران است. تیک‌تاک ساعت برای تعیین سرمربی تیم ملی فوتبال به لحظات پایانی‌اش نزدیک شده و ژنرال امیر قلعه نویی احتمالاً پس از بازی امروز گل‌گهر با نفت مسجدسلیمان قعر جدولی، رسماً روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه