اخبار داغ

بعد از ماه مبارک رمضان مجمع را برگزار می کنیم

طباطبایی: کاراته بعد از فوتبال بیشترین جمعیت را دارد

طباطبایی: کاراته بعد از فوتبال بیشترین جمعیت را دارد
رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیا مهمترین برنامه سال آینده کاراته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون کاراته در غیاب رقبا و با حضور رئیس برگزار و در پایان حسن طباطبایی برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

حسن طباطبایی در پایان انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین مسئله پیش روی کاراته، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی است که پس از آن قهرمانی جهان را در قامت ۳ رویداد مهم سال آتی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم مثل همیشه برای ورزش کشور مدالهای خوشرنگی کسب کنیم.

وی افزود: کاراته جامعه بسیار بزرگی است و بعد از فوتبال در مردان بیشترین جمعیت سازماندهی شده و در بخش زنان هم بیشترین جامعه را داریم که همین باعث تنوع صحبتها و رویکردها شده. برای جامعه کاراته این یک ظرفیت مهم است و امیدوارم با رفاقت و همدلی در این روز نخست کاری فصل جدید، گفت‌وگو و ظرفیت‌های مهم و هم افزایی را در پیش بگیریم تا توسعه کاراته را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته درباره احداث خانه کاراته بیان کرد: کمپ بین‌المللی برای کاراته در باشگاه انقلاب داریم که در یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشورمان است. در گام دوم هم یک مجموعه خیلی خوب در شان کاراته برای این خانواده مشخص کنیم.

وی درباره عدم انتخاب برخی از اعضای هیات رئیسه گفت: تاییدصلاحیت‌ها نیاز به بررسی مجدد داشت که پس از ماه مبارک رمضان، در مجمع عمومی انتخابات اعضای هیات‌رئیسه باقی‌مانده را خواهیم داشت.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه