اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

وضعیت شاخص بورس در ۲۳ اسفند ۱۴۰۱/ بورس سبز رنگ شد

وضعیت شاخص بورس در ۲۳ اسفند ۱۴۰۱/ بورس سبز رنگ شد
شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ با رشد ۱۳۶۴.۷۳ هزار واحدی به ۱,۷۸۲,۹۹۶.۰۶ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص بورس در پایان جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که با رشد ۱۳۶۴.۷۳ هزار واحدی به ۱,۷۸۲,۹۹۶.۰۶ واحد رسید.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۹۳۰.۵۴ واحدی به ۵۴۱,۰۳۵.۹۷ هزار واحد رسید.

بازار نقدی بورس در یک نگاه

وضعیت بازار بسته 13:18:45
شاخص کل

1,782,996.06 

1364.73

شاخص كل (هم وزن)

541,035.97 

1930.54

ارزش بازار

65,535,140.464 B

اطلاعات قیمت 01/12/23 13:18:25
تعداد معاملات 755,567
ارزش معاملات

80,428.282 B

حجم معاملات

10.849 B

به گزارش دانا؛ بورس امروز در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۲۶ واحد آرام گرفت.

نماد‌های شستا، اخابر و رمپنا از نمادهای تاثیر گذار مثبت و نمادهای فارس، ومعادن، شخارک و کگل با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های شستا، سابیک، آسیاتک و خگستر از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. نماد اردستان ، خودرو و فسبزوار هم از نمادهای پرتراکنش با تاثیر منفی بر شاخص کل بورس بود.

فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز امروز با یک واحد افزایش به عدد ۲۲ هزار و ۷۰۸ واحد رسید.
نمادهای دی ، گدنا، وکبهمن و بپیوند از نمادهای پرتراکنش با تاثیر مثبت و نمادهای فروژ ، ددانا و وسپهر از نمادهای با تاثیر منفی بر بازار فرابورس امروز بودند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۰میلیارد و ۸۸میلیون ورقه به ارزش ۴۵هزار و ۵۱۱میلیارد تومان در ۴۹۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۷۰۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای صنایع گلدیران، تولید نیروی برق دماوند و بانک دی شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات و کلر پارس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه