اخبار داغ

روح‌الله عباسپور در گفتگو با دانا:

مجلس به تناسب شرایط و موقعیت مملکت اقدامات خوبی انجام داده است

مجلس به تناسب شرایط و موقعیت مملکت اقدامات خوبی انجام داده است
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به تناسب شرایط و موقعیت مملکت اقدامات خوبی انجام داده است.

روح‌الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عملکرد مجلس در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: بهترین شخصی که نظر می تواند در مورد مجلس شورای اسلامی نظر دهد مقام معظم رهبری است چرا که ایشان خود علاوه بر اینکه نماینده بودند، شورای امنیت ملی بودند، رییس جمهور بودند، بیش از سه دهه هم هست رهبری نظام را برعهده دارند، بنابراین بر این موضوع اشرافیت کامل خواهند داشت.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی را مجلس امید و انتظار تعریف کردند، افزود: ایشان مجلس شورای اسلامی را مجلس انقلابی خواندند و از مجلس شورای اسلامی تجلیل هم داشتند. به تشخیص مقام معظم انقلاب، اقدام و جهت گیری های مجلس شورای اسلامی انقلابی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی به تناسب شرایط و موقعیت مملکت اقدامات خوبی انجام داده است، بیان کرد: اقداماتی که برای رتبه بندی جامعه فرهنگیان صورت گرفت بزرگ ترین کاری بود که انجام شد. بحث حقوق سربازان، جاماندگان سهام عدالت، جاماندگان هدفمندی یارانه ها، بحث مالیات بردرآمد، مالیات بر خانه های خالی، شرکت های دانش بنیان، یکپارچه سازی داده ها و  اقدام راهبردی برای برداشتن تحریم ها و مذاکرات از اقدامات بسیار خوبی بود که صورت گرفت.

عباسپور در پایان با بیان اینکه اقدامات مجلس شورای اسلامی بسیار خوب بود، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهمی که مجلس شورای اسلامی انجام داد پرداخت عادلانه در بحث ساماندهی قانون کار کشور بود. مجلس همچنین در ساماندهی فضای مجازی ورود پیدا کرد و در حال حاضر هم اصلاح قانون انتخابات را در دست دارد.

بیشتر بخوانید:

مجلس در سال ۱۴۰۱، نسبت به چند دوره گذشته عملکرد ممتازی داشت

به گزارش دانا؛ جلسه بعدی مجلس شورای اسلامی در ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۵ تشکیل خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه