اخبار داغ

مدیر سازمان تعاون روستایی:

توزیع میوه طرح تنظیم بازار، در استان تهران آغاز شده است

توزیع میوه طرح تنظیم بازار، در استان تهران آغاز شده است
مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران از توزیع میوه طرح تنظیم بازار در این استان خبر داد و گفت: توزیع میوه طرح تنظیم بازار در استان تهران آغاز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، محمد لشکری، مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران در گفت و گویی گفت: بنا بر تصمیمات کمیته راهبردی تنظیم بازار استان، سازمان میادین میوه و تره بار تهران مسئولیت توزیع میوه طرح تنظیم بازار (سیب درختی و پرتقال) را در میادین میوه و تره بار کلان شهر تهران و شهرستان ری بر عهده دارد و توزیع شهرستانی که با نظارت سازمان تعاون روستایی استان تهران توسط بخش خصوصی ذخیره گردیده است با جانمایی غرفه‌ها و هماهنگی‌های لازم با مسئولین شهرستانی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است.

وی در ادامه افزود: سیب درختی و پرتقال سهمیه شهرستان‌های استان به مقدار کافی ذخیره شده و طی نظارت‌های صورت پذیرفته دارای کیفیت مطلوب بوده و برابر تصمیمات کمیته راهبردی تنظیم بازار استان، ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از میانگین نرخ بازار عرضه می‌شود.

 

مولف : سمیرا خرقانی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
حامد -> 1401/12/27
پاسخ

کدوم میوه یه هفته هست که مردم رو گذاشتین سرکار همش دروغ دروغ بابا چقدر دروغ میگین یه مشت پرتقال آشغال رو دارن کیلویی ۱۶۵۰۰ میدن بعد میگه پرتقال درجه یک کیلویی ۱۵۴۰۰ بخدا دروغ گفتن برای شماها عین آب خوردنه

محمد -> 1401/12/28
پاسخ

به یکباره قیمت میوه ها را ۱۰ هزار تومان رسما بالا برده اند! و مدعی ارزانی هم هستند! از کدام معدل قیمتی حرف میزنید؟! میوه درجه ۳ را با قیمت میوه های لاکچری معدل می بندید؟! سر مردم هم منت میگذارید؟! که ارزانتر از میوه کاخ حساب میکنید؟! سیب و پرتقالی که الان در میادین تره بار کیلویی ۳۰ هزار تومان قالب میکنید! هفته پیش پرتقال ۱۰ الی ۱۳ هزار و سیب ۱۹ الی ۲۲۵۰۰ تومان بود !