اخبار داغ

تور مشهد با هواپیما یا قطار؛ کدام بهتر است؟

تور مشهد با هواپیما یا قطار؛ کدام بهتر است؟
مسلمانان سراسر دنیا و مردم ایران در طول سال با تور مشهد هوایی یا تور زمینی مشهد با قطار برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند و برخی هم در کنار زیارت از وقت خود استفاده کرده و کمی هم به سیاحت و تفریح می‌پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشهد بعد از تهران دومین شهر پهناور ایران است. در تمام طول سال تورهای مشهد برقرار هستند و همیشه جمعیت بسیاری از مسافران را می‌توانید در این شهر ببینید. مشهد قطب اصلی گردشگری زیارتی ایران به حساب می‌آید و تمام تورهای مسافرتی مشهد با هدف سفرهای زیارتی برگزار می‌شوند. مسلمانان سراسر دنیا و مردم ایران در طول سال با تور مشهد هوایی یا تور زمینی مشهد با قطار برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد سفر می‌کنند و برخی هم در کنار زیارت از وقت خود استفاده کرده و کمی هم به سیاحت و تفریح می‌پردازند.

 

 

خوشبختانه از زیارت و آثار تاریخی مشهد گرفته تا جاذبه‌های طبیعی مشهد همگی دست به دست هم داده‌اند تا تور مشهد را در میان محبوب‌ترین تورهای داخلی کشور قرار دهند و اینکه شما متنوع‌ترین تورهای مشهد (هوایی – زمینی) را می توانید از مجموعه مسافرتی سفریار تهیه کنید. اگر تردید دارید روش هوایی یا زمینی در سفر به مشهد را انتخاب کنید؛ در ادامه همراه ما باشید.

انواع تور مشهد از جنبه‌های مختلف دسته‌بندی شده‌اند؛ یعنی براساس هتل محل اقامت مسافران معرفی می‌شود که در این تقسیم‌بندی، تورهای مشهد به تورهای معمولی و تورهای لوکس مشهد دسته‌بندی می‌شوند. از دیدگاه دیگر، تورهای مشهد بر اساس مدت زمان اقامت مسافر به صورت تور 2 روزه مشهد، تور 3 روزه مشهد، تور 4 روزه مشهد و تورهای 5 تا 7 روزه مشهد برگزار خواهند شد. از جنبه دیگری نیز می‌توان تور مشهد را به سه روش تور هوایی مشهد، تور زمینی مشهد با قطار و تور زمینی مشهد با اتوبوس دسته‌بندی کرد.

 

 

تور هوایی مشهد

تور هوایی مشهد پرطرفدارترین نوع سفر به این شهر زیارتی است. شما با خرید بلیط هواپیما مشهد در مدت زمان کوتاهی به این شهر می‌رسید. حواستان باشد که ماهان، معراج و ایران ایر؛ سه ایرلاین خوب برای تور مشهد هوایی هستند. هر سه این ایرلاین‌ها، پرواز سیستمی مشهد دارند و یادتان باشد که همیشه پروازهای سیستمی تور هوایی مشهد قطعا گران‌تر از پروازهای چارتری مشهد است.

خوشبختانه شما با تهیه بلیت پرواز مشهد از این ایرلاین‌ها خیالتان از بابت کیفیت پرواز و هواپیما راحت خواهد بود و خدمات بهتری در تور مشهد هوایی دریافت می‌کنید. همچنین پروازهای سیستمی با هواپیمای ایرباس انجام می‌شود؛ ولی این موضوع مطلق نیست و در پروازهای چارتری مشهد هم امکان دارد خدمات و هواپیما مناسب باشد.

تور زمینی مشهد با قطار

شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، طرفداران بسیار زیادی از سراسر ایران دارد. برای سفر با تور مشهد علاوه بر خرید بلیط هواپیما، امکان سفر با قطار نیز برای شما فراهم است. شما مسافران عزیز با خرید تور مشهد با قطار از مجموعه مسافرتی سفریار می‌توانید از دیدن مناظر طبیعی مسیر نهایت لذت را ببرید و از طولانی بودن مسیر هرگز خسته نشوید.

اگر ترجیح می‌دهید تور مشهد با قطار را رزرو کنید، حواستان باشد که فدک و زندگی بهترین قطارها برای سفر به مشهد هستند و هر دو از جدیدترین قطارها در ناوگان حمل و نقل خود استفاده می‌کنند و در واگن‌های آن‌ها فقط کوپه‌های 4 تخته وجود دارد. البته اگر دوست دارید هزینه کمتری کنید، قطارهای نورالرضا، غزال، غدیر و سیمرغ به ترتیب می‌توانند گزینه‌های ارزان‌تر از قطارهای فدک و زندگی برای شما باشند.

در آخر این موضوع را هم بدانید که قطارهای فدک و زندگی فقط در مسیر ریلی مشهد فعالیت دارند و معمولا تور اختصاصی مشهد با این قطارها هم برای شما رزرو می‌شود. در نهایت تور مشهد زمینی از جمله سفرهای اقتصادی و راحت به مشهد مقدس است و اگر بخواهید قطار بسیار با‌کیفیت را رزرو کنید، پیشنهاد ما قطارهای 5 ستاره فدک است که این قطارها از کیفیت خدمات بالایی برخوردار هستند.

 

 

در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی درباره‌ انتخاب نوع سفر  (هوایی - زمینی) به این شهر معنوی و تفریحی به ‌شما کاربران عزیز بدهیم تا راحت‌تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و لذت سفر به مشهد در جوار ضامن آهو، برای شما دوچندان شود. حالا اگر تصمیمتان برای سفر به مشهد قطعی است؛ پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده لیست قیمت تورهای مشهد سری به وبسایت safaryaar.com بزنید.

 

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه