اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس اعلام کرد؛

حذف برخی از سفارش های فرابورس

حذف برخی از سفارش های فرابورس
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس درباره شائبه حذف برخی سفارش‌های معاملاتی در بازار فرابورس انجام می شود، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فرابورس؛ روح‌الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس درباره شائبه حذف برخی سفارش‌های معاملاتی در بازار فرابورس گفت: زمانی که سیستم معاملاتی دچار مشکل فنی به واسطه برخی داده‌ها می‌شود، اولین بحث ریکاوری سریع سیستم است.

در حال حاضر مدیریت فناوری در تلاش است که معاملات همه نمادها باز و قابل انجام باشد، اما در این فرایند به ناچار برخی از داده‌هایی که برای سیستم مشکل ایجاد می‌کند، حذف می‌شوند که بخش عمده این داده‌ها سفارش‌ها است.

در حال حاضر فرایند بازگشت سیستم به صورت پایدار در حال انجام است و سفارش‌هایی که انجام این فرایند را دچار مشکل می‌کنند، به صورت خودکار از سیستم حذف می‌شوند.

برخلاف شایعات غیر کارشناسی مطرح شده در فضای مجازی، این حذف داده‌ها با دخالت فردی در نماد یا قیمت مشخصی وجود ندارد، کل این فرآیند خودکار بوده و سیستم، داده‌هایی که مشکل دارند و یا مسیر بازگشت پایدار سامانه معاملات را دچار مشکل می‌کنند، حذف می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه