اخبار داغ

کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن اعتصاب کردند

کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن اعتصاب کردند
کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در واکنش به تشدید بحران سیاسی در فلسطین اشغالی دست به اعتصاب زدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبکه خبری اسکای امروز (دوشنبه) گزارش داد: «به سفارتخانه‌های اسرائیل در سرتاسر جهان دستور داده شده تا به اعتصاب امروز علیه طرح بازنگری قضایی بنیامین نتانیاهو ملحق شوند. در نامه اتحادیه «هیستادروت» اسرائیل آمده است که فعالیت های وزارت خارجه در داخل و خارج از کشور به خدمات اورژانس محدود خواهد شد.»

در همین پیوند «کیم سنگوپتا» خبرنگار ارشد نشریه انگلیسی ایندیپندنت با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «سفارت اسراییل در لندن همراه با سایر هیئت دیپلماتیک اسرائیل اعتصاب کرده است.» وی تصریح کرد: «یک شکست ملی واقعی در حال وقوع است.»

این در حالیست که « اساف زامیر» سرکنسول رژیم صهیونیستی در نیویورک هم دیروز در واکنش بحران جاری در فلسطین اشغالی و اعتراض به تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخصوص برکناری وزیر دفاع، از سمت خود کناره گیری کرد.

طی۱۲هفته گذشته، هزاران تن از ساکنان اراضی اشغالی در اعتراض به اصلاحات قضایی کابینه «نتانیاهو» تظاهرات برپا کرده‌ و برآوردها نشان می‌دهد که اواخر شب گذشته (یکشنبه)، ۶۰۰ هزار نفر در خیابان‌ها علیه نتانیاهو تظاهرات برپا کردند.

آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه طی بیانیه‌ای با اشاره به گفت‌وگوی تلفنی اخیر میان جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده و نتانیاهو، تغییرات اساسی در نظام‌های دموکراتیک را مستلزم حمایت گسترده مردمی دانست. او نسبت به تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی ابراز نگرانی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) طی جلسه‌ای با سران ائتلاف کابینه، تصمیم خود برای توقف طرح تغییرات قضایی را اعلام کرد. او همچنین با انتشار پیامی در توئیتر از تظاهرات کنندگان خواست تا از رفتار خشونت‌آمیز پرهیز کنند. با این حال گزارش‌ها حاکیست که اعتراضات در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه