اخبار داغ

از سرگیری سفرهای استانی رئیس فدراسیون تیراندازی در سال جدید

قربانی: کیش ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات تیراندازی بین المللی دارد

قربانی: کیش ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات تیراندازی بین المللی دارد
رئیس فدراسیون تیراندازی در اولین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۲ راهی جزیره کیش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی در اولین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۲ راهی جزیره کیش شد. وی در دیدار با امام جمعه و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را ظرفیت مناسبی برای برگزاری مسابقات بین المللی تیراندازی دانست.

وی افزود: راه‌اندازی مجموعه اهداف پروازی و فضاهای مربوط به تفنگ و تپانچه ۱۰،  ۲۰ و ۵۰ متر با استفاده از ظرفیت‌های منطقه بویژه سازمان منطقه آزاد و سرمایه‌گذاران، باعث توسعه صنعت گردشگری و رشد ورزش تیراندازی در کیش خواهد شد.

مرتضی قربانی تأکید کرد: با توجه به استقبال خوب کیشوندان از مسابقات تیراندازی که در مناسبت‌های مختلف در سال گذشته با هدف ایجاد شور و نشاط بین مردم برگزار گردید، استعدادیابی و توسعه ورزش تیراندازی در جزیره کیش بسیار مطلوب و لازم است.

رئیس فدراسیون تیراندازی هنگام بازدید از سالن تیراندازی کیش و زمین مورد اشاره برای فعال سازی اهداف پروازی و ایجاد فضاهای مورد نیاز تفنگ و تپانچه، خاطرنشان کرد: فدراسیون تیراندازی با توجه به اهمیت موضوع تیراندازی در اسلام، اولین فدراسیون تاسیس یافته در کشور است. تیراندازی به عنوان ورزشی اسلامی مورد تأکید پیامبر اسلام (ص)، امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه، امام خامنه‌ای عزیز می‌باشد و باید درخدمت زنان و مردان خصوصاً جوانان و نوجوانان این کشور قرار گیرد و باتوجه به ورود جمعیت 2 میلیونی گردشگران به جزیره کیش و کیشوندان علاقمند، حضور افراد در این ورزش بسیار ارزشمند، آرام بخش، مفرح و شادی آفرین است.

مرتضی قربانی ادامه داد: این ورزش اسلامی می‌تواند اوقات فراغت گردشگران را پرنماید، باعث رونق اقتصادی در صنعت گردشگری گردد و همچنین با وجود افراد علاقمند، مربیان توانمند، داوران خبره و مسئولان پرتلاش در این حوزه نسبت به استعدادیابی علاقمندان و راه یافتن آنان خصوصاً قشر جوان به تیم های ملی موثر باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی در این دیدارها که سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد، فرضی پور رئیس موسسه ورزش و تفریحات سالم، علی اصغر جمالی، رئیس هیات تیراندازی کیش، نائب رئیس، دبیر و سایر اعضای هیات وی را همراهی می‌کردند، از تلاش‌های بعمل آمده کلیه افراد و تغییرات خوب در روند فعالیت هیات در دوران ریاست علی اصغر جمالی تقدیر و توافقات خوب بعمل آمده با سرپرست سازمان منطقه آزاد را برای توسعه و تجهیز مجموعه های تیراندازی در کیش را زمینه توسعه این ورزش در منطقه عنوان کرد.

سردار مرتضی قربانی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر شعار «مهار تورم و رشد تولید» عنوان کرد: در این سفر شاهد همکاری خوب و روی گشاده از سوی امام جمعه و سرپرست منطقه آزاد کیش و متولیان امر جهت توسعه این رشته در جزیره کیش بودم و با دید باز این عزیزان نسبت به فعال شدن تیراندازی در این جزیره رو‌به‌رو شدم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در سال ۱۴۰۱ طی ۳۵ سفر استانی از ظرفیت‌‌ها و امکانات استان‌های سراسر کشور در رشته تیراندازی بازدید و در جریان فعالیت‌ها و مشکلات هیات‌های استانی قرار گرفت. سفر وی به جزیره کیش نیز در ادامه این بازدید‌ها و به عنوان اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه