اخبار داغ

کاپولا رمان گرافیکی «مگالوپولیس» را ۲۰۲۴ منتشر می‌کند

کاپولا رمان گرافیکی «مگالوپولیس» را ۲۰۲۴ منتشر می‌کند
فرانسیس فورد کاپولا مصمم است همزمان با اکران فیلم «مگالوپولیس» در سال آینده، رمان گرافیکی آن را نیز منتۺر کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سینما صبا، فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا با نام «مگالوپولیس» در سال ۲۰۲۴ با رمان گرافیکی اکران خواهد شد.

فیلم جدید کاپولا که اخیراً تکمیل شده است، در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد و قرار است یک رمان گرافیکی نیز به طور همزمان از راه برسد.

یکی از بنیانگذاران موسسه نشر این رمان در این زمینه توضیح داد که کاپولا مستقیماً با آنها تماس گرفت و زمانی را صرف  رسیدن به محتوای موردنظر کاپولا در صحنه فیلمبرداری کردند.

به گفته او؛ نکته هیجان انگیز این است که من فقط مستقیماً با او در این زمینه کار کرده‌ام. ماه گذشته چند ساعتی را در آتلانتا گذراندیم و نه تنها در مورد این رمان گرافیکی، بلکه درباره کمیک‌بوک‌های دوران کودکی که او دوست داشت صحبت کردیم و در تمام طول مسیر، حرف‌های او دلگرم کننده بود و به ما می‌گفت که کتاب را با حال‌وهوای خاص خود ارائه دهیم. این یک نوع چیدمان خیره‌کننده بود.

کاپولا درباره اکران این فیلم توضیح داد: من علاقه‌مند به اکران فیلم در سینماها و سینماهای Imax هستم و از این احتمال که برای اولین بار در تاریخ، یک فیلم در یک روز در همه جای دنیا اکران شود، هیجان زده‌ام. اکران نهایی «مگالوپولیس» در ژانویه امسال خواهد بود. 

به نوشته رسانه‌ها، «مگالوپولیس» فرانسیس فورد کاپولا، از هنر نهم رونمایی می‌کند. او در ۸۳ سالگی قصد دارد پروژه عمر خود را ثبت کند. فیلمبرداری این فیلم علمی تخیلی چند روز پیش به پایان رسید، گروهی از گروه انتشاراتی Image Comics از یک کتاب مصور همراه با امضای مشترک کریس رایال، جیکوب فیلیپس به سرپرستی خود کاپولا رونمایی کرد. کارگردان «اینک آخرالزمان» دهه‌ها رویای ساخت این فیلم را در سر داشت و سرانجام دست به ساخت آن زد.

کاپولا برای به‌تصویر کشیدن ایده‌ بلندپروازانه‌ خود در ابتدا یک استودیوی فناوری فیلم‌برداری مجازی به نام Prysm Stages را برای این پروژه‌ی عظیم استخدام کرده بود. مشابه با تکنولوژی جدیدی که با نام The Volume شناخته می‌شود و برای نخستین بار در تولید سریال مندلورین شبکه‌ی دیزنی پلاس استفاده شد، این فناوری به فیلم‌سازان و هنرمندان اجازه می‌دهد تا با خلق محیطی کاملا مشابه با سکانس‌های سینمایی پروژه‌ی موردنظر در پس‌زمینه، فضایی طبیعی‌تر از شیوه‌های مرسوم ایجاد کنند و به بازیگران و اعضای تیم جلوه‌های بصری کمک می‌کند تا استفاده بهینه‌تر و البته قابل‌ باورتری از جلوه‌های ویژه در روند تولید آثار سینمایی داشته باشند.

فیلم حماسی و بیگ‌پروداکشن «مگالوپولیس» با هزینه ۱۲۰ میلیون دلاری از منابع مالی شخصی کاپولا شامل زمین‌هایش در شمال آمریکا ساخته می‌شود و در آن، آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان وویت، تالیا شایر، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن و داستین هافمن به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم در یک فضای آخرزمانی در نیویورک می‌گذرد، جایی که یک معمار قصد دارد پس از یک فاجعه ویرانگر، شهر را به عنوان یک اتوپیا بازسازی کند. فیلمی بر اساس داستان توطئه که روایتی است از رویایی میان یک نجیب‌زاده به نام «کاتلین» و «سیسرون» سیاستمدار روم که در شهر رُم معاصر روایت می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه