اخبار داغ

تازه‌ترین تحولات در فلسطین اشغالی؛

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در قدرت باقی می‌ماند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در قدرت باقی می‌ماند!
رویترز به نقل از منابع آگاه فاش ساخت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی محرمانه با نتانیاهو داشته و کماکان در قدرت باقی می‌ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رویترز امروز سه شنبه به نقل از معاونان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی فاش ساخت «یوآف گالانت» علی رغم برکناری وی از سوی نتانیاهو در اعتراض به برنامه اصلاحات قضائی وی کماکان در منصب خود باقی می‌ماند.

در همین راستا، شبکه خبری «اسکای نیوز» عربی با پوشش این خبر اعلام کرد برخی منابع آگاه فاش ساخته‌اند بنیامین نتانیاهو تاکنون نامه رسمی برکناری یوآف گالانت از تصدی وزارت جنگ این رژیم را به وی ابلاغ و تسلیم نکرده است.

به گفته منابع آگاه در رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم همچنین در نشستی با یوآف گالانت اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی را بررسی و رایزنی کرده است.

بنا بر اظهارات این منابع، نتانیاهو اعلام کرده است مذاکراتی مهم را طی ساعات آینده با مخالفان خواهد داشت و قصد دارد مسائل مورد اختلاف در طرح قضائی مدنظرش را با طرف‌های سیاسی برای رسیدن به یک راه حل مشترک حل‌وفصل کند.

پیشتر منابع عبری در فلسطین اشغالی گفته بودند که نتانیاهو به وزیر جنگ برکنار شده کابینه خود گفته است که باید از کنست (پارلمان) استعفا کند تا به وزارت جنگ بازگردد.

نخستین قربانی جنگ قدرت در رژیم صهیونیستی، وزیرِ جنگ این رژیم است که نتانیاهو وی را روز یکشنبه به دلیل انتقاد از سیاست‌هایش از کار برکنار کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه