اخبار داغ

رهبر کره شمالی:

باید در هر لحظه برای استفاده از سلاح‌ هسته‌ای آماده باشیم!

باید در هر لحظه برای استفاده از سلاح‌ هسته‌ای آماده باشیم!
رهبر کره شمالی در جمع دانشمندان هسته‌ای این کشور خواستار تولید و ساخت تسلیحات و مواد هسته‌ای قدرتمند همزمان با افزایش تهدیدات ضد این کشور شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وبگاه خبری «روسیا الیوم» به نقل از خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد رهبر این کشور روز دوشنبه خواستار آن شده که دانشمندان کشورش تولید «مواد هسته‌ای در رده تسلیحاتی» را افزایش داده و تسلیحات قدرتمندتری تولید کنند.

«کیم جونگ اون»، در نشست خود با دانشمندان نظامی این شبه جزیره در یک مرکز دولتی از لزوم توجه متخصصان نظامی در افزایش تولید سوخت بمب به منظور تشدید چرخه تولید تسلیحات هسته‌ای قدرتمندتر شد.

وی در گفت‌وگو با دانشمندان هسته‌ای خود اظهار داشته است «نبایستی هرگز به تولید این مقدار از بازدارندگی هسته‌ای خود رضایت دهیم و بایستی قدرت هسته‌ای خود را تقویت کنیم و هر لحظه آماده استفاده از توان تسلیحاتی خود باشیم.»

وی همچنین در این نشست طرح‌های نظامی هسته‌ای سایر کشورها برای انجام تاکتیک‌های ضد حملات هسته‌ای را بررسی کرده است و دانشمندان هسته‌ای این کشور وی را در جریان جدیدترین سامانه‌های هسته‌ای با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای و توسعه فن‌آوری تجهیز به کلاهک هسته‌ای بر روی موشک‌ها را قرار داده‌اند.

هفته پیش نیز خبرگزاری دولتی کره شمالی نوشت پیونگ یانگ در واکنش به رزمایش آمریکا و کره جنوبی در منطقه، یک سیستم جدید با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای از زیر دریا آزمایش کردند. در همین راستا، رویترز فاش کرد کره شمالی در حال آزمایش «زیردریایی» بدون سرنشین با قابلیت انهدام کشتی‌های جنگی دشمن است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه