اخبار داغ

حماس خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد

حماس خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «محمد حماده»، سخنگوی حماس امرز سه شنبه در واکنش به ادامه یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و برگزاری آئیین تلمود خوانی آنان در صحن مقدس را محکوم کرد.

سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیانیه خود حمایت نظامیان اشغالگر قدس از توافق با شهرک نشینان در تمدید زمان یورش آنان به صحن مقدس را محکوم کرد.

وی همچنین اعلام کرد اینگونه طرح‌های پلید صهیونیست‌ها با هدف یهودی سازی مسجد الاقصی هرگز نمی‌تواند چهره تاریخی و هویت اسلامی آن را تغییر دهد.

سخنگوی حماس همچنین از ساکنان کرانه باختری و اراضی اشغالی سال ۴۸ به اعتکاف گسترده در مسجد الاقصی با هدف احیای شعائر دینی و مقابله با تحریف تاریخ دعوت کرد.

در همین راستا، «اسماعیل رضوان» از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نوار غزه نیز در مراسم موسوم به «از غزه تا قدس» شرکت کرد.

وی که در استقبال از پویش توییتری «در قدس افطار می‌کنیم» (سنفطر فی القدس) مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی شرکت کرده بود خواستار تداوم این پویش توییتری شد.

اسماعیل رضوان همچنین خواستار اعتکاف باشکوه‌تر و قدرتمند معتکفین فلسطینی در حمایت از قدس و شکست توطئه تلمود خوانی شهرک نشینان اشغالی شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه