اخبار داغ

عضو جهاد اسلامی:

هیچ گزینه‌ای جز وحدت در میدان مقاومت نداریم

هیچ گزینه‌ای جز وحدت در میدان مقاومت نداریم
«خالد بطش» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین پنجشنبه شب در سخنانی در غزه به مناسبت چهل و هفتمین سالروز «روز زمین»، گفت که هیچ گزینه‌ای جز وحدت در میدان مقاومت نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خالد بطش گفت: هیچ گزینه‌ای در برابر ملت ما جز وحدت در میدان مقاومت و رویارویی وجود ندارد و شمشیر قدس نیز تا بازگشت آوارگان و آزادسازی فلسطین هرگز غلاف نخواهد شد و ملت پایدار فلسطین در اراضی اشغالی همچنان استوار و پایدار باقی خواهد ماند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی افزود: راه آزادسازی فلسطین تنها از لوله تفنگ‌ها، وحدت سنگرها و سلاح‌ها می‌گذرد.

وی اضافه کرد، بزرگداشت «روز زمین» امسال با اوج حمله شدید صهیونیست‌ها علیه مردم ما از طریق آزار، تخریب، آوارگی و محاصره همزمان شده است.

بطش در ادامه به تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین اعم از تعقیب فلسطینیان، تخریب خانه‌ها، آواره کردن فلسطینیان و محاصره آنها اشاره کرد و درباره تلاش‌های رژیم اشغالگر برای حذف شهرهای تاریخی، در تنگنا قرار دادن فلسطینیان و یهودی‌ سازی این شهرها بر اساس روایت‌های تحریف شده صهیونیست‌ها هشدار داد.

عضو ارشد جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن به منزله خنجری بر پشت ملت فلسطین است.

وی در پایان با اشاره به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری گفت که فرزندان فلسطین در سرزمین‌های اشغالی حامی و یار و یاور مردم در محاصره و مقاوم غزه هستند.

فلسطینی‌ها هر سال ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) را که سالروز اشغال هزاران هکتار از سرزمین فلسطین توسط اشغالگران در سال ۱۹۷۶ است را به عنوان «روز زمین» بزرگ می‌دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه