اخبار داغ

نخستین واکنش ترامپ به اتهامات دادگاه منهتن؛

من «بی‌گناهم»؛ این خدعه‌ای از سوی دموکرات‌ها است!

من «بی‌گناهم»؛ این خدعه‌ای از سوی دموکرات‌ها است!
دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا اتهام پرداخت حق‌السکوت ضد وی را سیاسی دانست و مدعی شد دموکرات‌ها دروغگو و فریبکارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسکای نیوز عربی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا بامداد امروز به وقت محلی با صدور بیانیه‌ای شدید اللحنی اتهام حق سکوت به بازیگر فیلم‌های اباحی را ناروا و کذب دانست و با رد آن گفت «من کاملاً بی‌گناهم.»

ترامپ در بیانیه‌ای تند خود با بیان اینکه این اتهام سیاسی و در راستای دخالت‌ها در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ است، مدعی شد که این اتهام‌زنی نتیجه عکس خواهد داشت و این «خدعه» دموکرات‌هاست.

رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه این اتفاق هرگز در تاریخ این کشور رخ نداده، گفت «اتهام‌زنی من برای جو بایدن نتیجه معکوس خواهد داشت زیرا او سعی دارد مرا از طریق قوه قضائیه تحت تعقیب سیاسی قرار دهد».

ترامپ ادامه داد: «این سابقه تاریخی درخواست کیفرخواست برای رئیس جمهور سابق، گواه فریبکاری و خدعه دموکرات‌هاست. آنها در طول دهه‌ها بارها تقلب کرده‌اند، از جمله جاسوسی در مبارزات انتخاباتی من».

تیم وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا در این‌باره گفت: «احضار ترامپ ممکن است طی چند روز آینده باشد و منتظر اعلام رسمی کیفرخواست هستیم».

«سی‌ان‌ان» نیز به نقل از یک منبع مطلع نوشت «ترامپ از اعلام جرم علیه خود غافلگیر شد زیرا در حال آماده‌سازی بیانیه‌ای بود تا اواخر امشب منتشر شود».

گفتنی است ساعتی پیش بود که هیأت عالی منصفه دادگاه منهتن، ترامپ را به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا به جرایم کیفری - به دلیل پرداخت حق‌السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک بازیگر فیلم‌های اباحی- متهم کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه