اخبار داغ

برگزاری آخرین تمرین پیش از اعزام به میانمار با میهمانان ویژه

حضور رئیس فدراسیون و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی فوتبال زنان

حضور رئیس فدراسیون و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین تیم ملی فوتبال زنان
رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مرکز ملی فوتبال، با اعضای تیم ملی فوتبال زنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال زنان به مسابقات مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال زنان، مهدی تاج رئیس فدراسیون،  پروین فرهادی زاد نایب رئیس و رئیس کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک، مریم منظمی سرپرست نایب رییس بانوان و علی تارقلی زاده سرپرست دپارتمان امور بین الملل با حضور در آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان با ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفت و گو کردند و از بازیکنان خواستند تا تمرینات خود را با جدیت و پشتکار پیگیری کرده و در عرصه های مختلف بین المللی عملکرد موفق و درخشانی داشته باشند.

 

برگزاری آخرین تمرین ملی فوتبال زنان پیش از اعزام به میانمار
 

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز در زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

*کاروان تیم ملی فوتبال زنان در حالی بامداد یکشنبه 13 فروردین ماه راهی کشور میانمار می شود که شاگردان آزمون آخرین تمرین خود را به صورت ترکیبی برگزار کردند.

*تمرین بازیکنان در حالی برگزار شد که دروازه بان ها نیز زیر نظر فاطمه عزیزی تمرین اختصاصی انجام دادند.

*تمرینات تخصصی مهاجمان تیم ملی ایران امروز زیر نظر مریم جهان نجاتی پیگیری شد تا مریم آزمون کار با مدافعان و هافبک‌ها را به طور کامل زیر نظر بگیرد.

*حضور در عرض زمین، ارسال از جناحین و انجام کارهای ترکیبی در دفاع و حمله از برنامه های کادر فنی برای بازیکنان بود که ملی پوشان انجام دادند.
ملی پوشان که از روز ۵ فروردین ماه وارد اردو شده بودند، تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی به منظور حضور در مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال زنان آسیا به میزبانی میانمار برگزار کردند.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های بنگلادش و مالدیو در گروه B رقابت‌های قهرمانی فوتبال زنان آسیا انصراف دادند .
بدین ترتیب تیم های ایران و میانمار به صورت رفت و برگشت در تاریخ ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه مسابقه می دهند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شود.

 

حضور سه تیم داوری ایران در مسابقات انتخابی المپیک فوتبال زنان آسيا

کنفدراسيون فوتبال آسيا از حضور سه کوبل داوری ایران در مسابقات انتخابی المپیک فوتبال زنان آسيا خبر داد.

رقابتهای مرحله اول انتخابی المپیک فوتبال زنان آسیا در گروه E از 16 تا 22 فروردین ماه در تاجیکستان برگزار می شود و با اعلام کنفدراسيون فوتبال آسيا مهناز ذکایی به عنوان داور و انسيه خباز مافی نژاد به عنوان کمک داور اين رقابتها را قضاوت می کنند.

همچنین سلطنت نوروزی به عنوان داور و بهاره سیفی نهاوندی به عنوان کمک داور مسابقات گروه G که به میزبانی قرقیزستان از 16 تا 22 فروردین ماه در بیشکک برگزار می شود، قضاوت خواهند کرد.

مسابقات گروه A نیز به میزبانی ازبکستان در حالی از 16 تا 22 فروردین ماه برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مهسا قربانی به عنوان داور و آتنا لشنی به عنوان کمک داور قضاوت این گروه را بر عهده دارند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه