اخبار داغ

وزیر بهداشت عنوان کرد؛

انجام ۱۴ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروزی

انجام ۱۴ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروزی
وزیر بهداشت، از رشد ۵۱ درصدی مراجعه به بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: ۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۲۰ بیمار به بیمارستان‌های سراسر کشور مراجعه کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بهرام عین اللهی، در حاشیه بازدید از دو بیمارستان امام حسین (ع) و شهید لبافی نژاد، افزود: از ابتدای فروردین ۱۴۰۲، ۱۷ درصد در مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی رشد داشتیم. همچنین حدود ۹۰۰ هزار نفر با ۱۱۵ تماس گرفتند و ۱۱۲ هزار و ۴۷ مصدوم و بیمار به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی ادامه داد: امسال رشد ۵۱ درصدی در مراجعه به بیمارستان‌ها داشتیم و در واقع ۳ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۹۲۰ بیمار به بیمارستان‌ها در سراسر کشور مراجعه کردند.

عین اللهی افزود: در این مدت ۱۴ هزار و ۳۹۷ عمل جراحی نیز انجام شده است که این آمار نشان از آمادگی و فعال بودن مراکز درمانی دولتی در تعطیلات سال جدید دارد.

وزیر بهداشت ادامه داد: در حوزه بهداشت نیز ۸۱۸ هزار بازدید از مراکز عمومی، اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و سایر مراکز در کشور انجام شده است.

عین اللهی اضافه کرد: نزدیک به ۳ هزار مرکز تجاری و اقامتی به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی تاکنون پلمپ شده اند.

وزیر بهداشت یادآور شد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی امسال رشد ۱۷ درصدی داشته و ۱۱۲ هزار مصدوم و بیمار در ایام نوروز به مراکز درمانی اعزام شده اند. همچنین از آغاز سال تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار نفر با اورژانس تماس گرفته اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه