اخبار داغ

با اعلام رسمی مدیربرنامه‌های سرمربی پرتغالی؛

امکان جدایی وجود دارد اما ساپینتو از استقلال رفتنی نیست!

امکان جدایی وجود دارد اما ساپینتو از استقلال رفتنی نیست!
مدیربرنامه‌های سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال از وضعیت نابه‌سامان مالی آبی‌پوشان پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ هوگو کاجودا، مدیربرنامه‌های ریکاردو ساپینتو پیرامون اوضاع نابه‌سامان باشگاه استقلال و این سرمربی پرتغالی اظهار داشت: وضعیت غیر ورزشی استقلال نگران‌کننده شده. بعد از صحبت‌های رئیس باشگاه باید بگویم ما در چند ماه گذشته مشکلات مالی سختی داشتیم و پرداخت حقوق‌ها به مربی و بازیکنان به تعویق افتاده. آخرین دستمزدی که ساپینتو گرفته، به ماه نوامبر برمی‌گردد. بدهی‌های زیادی در باشگاه وجود دارد که تیم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: ریکاردو در چند ماه گذشته به دلیل پرداخت‌های معوق می‌توانست قراردادش را فسخ کند و استقلال برود ولی با فداکاری برای بازیکنان و هواداران ماند. او با ماندن در استقلال قهرمان سوپرکاپ شد که پیش از این تیم قهرمان این جام نشده بود. ساپینتو مصمم است تا استقلال را قهرمان لیگ کند. برای نمونه ساپینتو در ۹ بازی گذشته شکستی را نداشته و ۸ بازی به پیروزی رسیده و یک بازی مساوی کرده است.

مدیربرنامه‌های سرمربی استقلال در پایان به نشریه رکورد گفت: نتایج نشان می‌دهند او پیوند محکمی با بازیکنان ایجاد کرده. در این فصل پر از مشکل مهم این است که ساپینتو با مقاومت و شجاعت به همراه بازیکنانش به قهرمانی لیگ برسد تا تعهد خود را به باشگاه و میلیون ها هوادار استقلال نشان دهد. تمام این مشکلات باعث شده تا استقلال رقابت نابرابری با دیگر رقبا داشته باشد ولی با اتحاد بازیکنان و حمایت هواداران مشکلات را کنار خواهند گذاشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه