اخبار داغ

مشکلات ورزشگاه آزادی هم حل می‌شود؛

درویش: مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده/ مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداریم

درویش: مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده/ مشکلی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد مشکلات ورزشگاه آزادی حل خواهد شد و مساله خاصی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت پروسه کسب مجوز حرفه‌ای AFC اظهار داشت: تمامی مستندات و اطلاعات مربوط به حضور پرسپولیس در آسیا بارگزاری شده و مشکلی در این خصوص وجود نخواهد داشت. اگر مساله خاصی یا ابهامی باشد؛ به ما خبر داده تا آن را برطرف کنیم اما تا این لحظه خبری نیست.

وی در ادامه بیان داشت: تمامی مواردی که برای اخد مجوز حرفه‌ای بر عهده باشگاه پرسپولیس بود انجام شده و به تأیید کارگروه مربوطه هم رسیده و دیگر کاری بر عهده ما نیست. تنها مورد محل بحث برای اخذ مجوز حرفه‌ای پرسپولیس، استادیوم آزادی است که رفع مشکلات آن هزینه‌های زیادی دارد که باید به آن نگاه ملی شود.

درویش درباره میزبانی پرسپولیس از رقبای لیگ قهرمانان عنوان داشت: مهم‌ترین سرفصل AFC به بحث انضباط مالی باز می‌گردد که این توفیق را داشتیم با همکاری شبانه روزی همکارانمان این مسایل را برطرف کنیم. در بخش سخت افزاری، استادیوم محل برگزاری را باید حل کنیم که در تلاش هستیم این مساله هم حل شود.

وی در این رابطه تصریح داشت: نشستی با مسوولان شرکت توسعه و مدیران استادیوم آزادی داشتیم، واقعیت آن است که این مساله هزینه بسیار زیادی در بردارد که باید منابع آن مشخص شود، این مساله نیازمند نگاه ملی است و عزم ملی هم می‌طلبد که همه باید برای آن پیش قدم شوند. مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سئوال که اگر استادیوم آزادی آماده نشود چه کار خواهد کرد، گفت: باید استادیوم‌هایی که استانداردهای لازم را داشته باشند معرفی کنیم اما با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد مشکلات ورزشگاه آزادی حل خواهد شد و مساله خاصی نخواهیم داشت. در صورت آماده نشدن ورزشگاه آزادی برای لیگ قهرمانان اولویت دوم باشگاه ورزشگاه دستگردی و امام رضا نیست و در یکی از شهرهای اصفهان، کرمان، اهواز یا تبریز بازی می‌کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه