اخبار داغ

فتح‌الله‌زاده تعهد پرداخت داده؛

افشاگری مجدد رئیس سازمان خصوصی‌سازی از مدیرعامل باشگاه استقلال!

افشاگری مجدد رئیس سازمان خصوصی‌سازی از مدیرعامل باشگاه استقلال!
رئیس سازمان خصوصی‌سازی پس از اظهارات شب گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال، به افشاگری دوباره‌ای علیه علی فتح‌الله‌زاده پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ شب گذشته علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال طی ارتباط با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، به رد اظهارات هفته گذشته حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی و معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی پرداخت.

مدیرعامل آبی‌ها در گوشه‌ای از صحبت‌هایش؛ مدعی شد که قربان‌زاده اصلاً فرق دریافت و پرداخت را در صورت مالی منتشره بلد نیست و هم‌چنین در مهم‌ترین بخش برنامه، ادعا کرد که قائل به پرداخت آن ۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه نیست.

این ادعا اما از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی بی‌پاسخ نماند و حسین قربان‌زاده دقایقی بعد از این برنامه، با انتشار نامه‌ای به افشاگری علیه فتح‌الله‌زاده پرداخت.

از این رو این تصویر هم‌راستا با محتوای بیانیه دوم سازمان خصوصی‌سازی بوده که در آن به فرصت داده شده به فتح‌الله‌زاده تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری اشاره شده. این یعنی مدیعرامل آبی‌ها ملزم به پرداخت مبلغ مذکور خواهد بود.

سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش و جوانان نیز طبق ادعای مسئولان، ظرف ۲ هفته آینده ترکیب جدید اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال را تعیین و معرفی خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه