دریافت ده میلیونی مدیر استقلال از بازیکنش
محمد حیرانی مدیر روابط عمومی سابق باشگاه استقلال در صفحه اجتماعی خود دست به افشاگری علیه مدیر عامل اسبق این باشگاه زد.[
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانابنا بر اساس ادعای این فرد در زمان مدیریت (و-ا)در استقلال وی مبلغ 10 میلیون تومان از طریق یک واسطه از حنیف عمران زاده (بازیکن) و پدرش به بهانه کمک برای لغو محرومیت منشوری گرفته است.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,این مبلغ از طریق مشاور مدیر عامل سابق استقلال گرفته شده است . به عمران زاده گفته شد این فرد با هزینه کردن آن در قوه قضائیه زمینه لغو محرومیت 6 ماه نامبرده را فراهم خواهد کرد. اما عملا این اتفاق نیفتاد و بازیکن بارها برای باز پس گرفتن مبلغ فوق به باشگاه استقلال آمد اما ناموفق بود. و در نهایت مدیر عامل سابق صبح با حنیف جلسه گذاشت و عمران زاده را با تهدید از افشای موضوع منع کرد .
,انتهای خبر
,]
ارسال دیدگاه