اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها چه گفتند؟!

رفیعی: شایسته پیروزی بودیم/ گولسیانی: جو ورزشگاه را فراموش نمی‌کنم/ بیرانوند: قول دادیم ۷ بازی باقی‌مانده را ببریم!

رفیعی: شایسته پیروزی بودیم/ گولسیانی: جو ورزشگاه را فراموش نمی‌کنم/ بیرانوند: قول دادیم ۷ بازی باقی‌مانده را ببریم!
بازیکنان و عوامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در دربی پایتخت مقابل استقلال به اظهارنظر درباره بازی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در دربی شماره ۱۰۰، واکنش بازیکنان و عوامل این تیم را در پی داشت.

رفیعی: شایسته پیروزی بودیم

سروش رفیعی پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ اظهار داشت: بازی به نظرم باکیفیت بود. هواداران بودند و تعدادشان هم بیشتر شد، باعث شد تا هیجان مسابقه بیشتر شود. تیم قابل احترام استقلال، مهره‌های بزرگ، کادر فنی عالی و هواداران خوبی دارد و امروز هم به نظرم خوب بازی کردند.

وی در پایان گفت: با احترام به استقلال، ما شایسته پیروزی بودیم. ما فشار زیادی آوردیم و این مدت فشارهای تمرینی زیادی را تحمل کردیم تا بازی خوبی را ارائه کنیم. به تیم استقلال خداقوت می‌گویم. به بچه‌های خودمان نیز خسته نباشید و به هواداران تبریک می‌گویم.

اسدبیگی: آماده پیروزی بودیم

سینا اسدبیگی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما آمده بودیم که برنده شویم. این نتیجه را به هواداران تبریک می‌گویم.

آل‌کثیر: با هواداران حرف زدم

همچنین عیسی آل‌کثیر تنها گلزن دربی ۱۰۰ گفت: من در زمین مسابقه با هواداران صحبت کردم.

گولسیانی: جو ورزشگاه را فراموش نمی‌کنم

گئورگی گولسیانی پس از پایان دربی ۱۰۰ پایتخت که با برتری یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس همراه بود، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای دو تیم بود و از این پیروزی خیلی خوشحال هستم. شاید کیفیت مسابقه چندان خوب نبود، اما این برد برای ما خیلی اهمیت داشت. این سه امتیاز برای ما حیاتی بود و ما همچنان برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم.

وی در مورد استقبال گرم هواداران از این مسابقه عنوان داشت: این اولین باری بود که دربی را با ورزشگاه پُر تجربه کردم. فضای ورزشگاه باورنکردنی بود و هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. امیدوارم ورزشگاه آزادی آمادگی کامل را به دست بیاورد تا کاملاً پُر شود.

مدافع پرسپولیس درباره کار دشوار سخت برای قهرمانی لیگ بیست‌ودوم گفت: این موضوع به ما بستگی ندارد؛ چون سپاهان هم در این رقابت حضور دارد و آنها باید امتیازاتی از دست بدهند. نمی‌توانم بگویم قهرمان می‌شویم.

اسماعیلی‌فر: مقابل هواداران پرسپولیس رو سفید شدم

دانیال اسماعیلی‌فر پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: باید تلاش کنیم و منتظر بمانیم و ببینیم سپاهان چه نتایجی کسب می‌کند تا مشخص شود که چه تیمی قهرمان می‌شود.

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به صحنه برخورد توپ به دست گولسیانی گفت: من آن صحنه را ندیدم.

اسماعیلی‌فر درباره عملکرد خوبش در دربی ۱۰۰ و تقابل با مهدی قایدی گفت: دو تیم در این سال‌ها وینگرهای خوبی داشته‌اند. تماشاگران هر دو تیم می‌خواهند که مدافعان چپ و راست‌شان همیشه در حمله شرکت کنند، اما واقعیت این است که من مدافع راست هستم و در روزی که باید دفاع کنم، این مسئله خیلی مهمتر از این است که حمله کنم. امروز روزی بود که من باید دفاع می‌کردم و وظایف دفاعی‌ام خیلی بیشتر از وظایف هجومی‌ام بود. خدا را شکر مقابل هواداران رو سفید شدم.

بیرانوند: قول دادیم ۷ بازی باقی‌مانده را ببریم

علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس در دربی ۱۰۰ اظهار داشت: از هواداران دو تیم تشکر می کنم که سنگ تمام گذاشتند. به هواداران خودمان تبریک می گویم. یک برد خیلی خاص داشتیم. هم در کورس قهرمانی ماندیم و هم کری خوانی که بین هواداران وجود دارد تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان مان تبریک می‌گویم که نشان دادند که چقدر جنگنده هستند و برای قهرمانی تلاش می کنند. به گل محمدی تبریک می گویم که امروز به دلیل اینکه نیاز به برد داشتیم ترکیب هجومی را چید. 

وی ادامه داد: بعد از باخت به سپاهان به یکدیگر قول دادیم که ۷ بازی باقیمانده را ببریم. تاکنون ۴ بازی را برده ایم و در ادامه نیز تلاش مان را می کنیم. ما باید ۷ مسابقه را ببریم و هر تیمی هم که قهرمان شد نوش جانش. ما ۸ امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و الان باید جبران کنیم.

دروازه بان پرسپولیس در مورد حضور هواداران گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدید. حالا می خواهیم ببینم برای هفته های بعد هم بهانه ای برای عدم حضور تماشاگران وجود دارد؟ هفته بعد در جام حذفی با گل گهر بازی داریم و امیدوارم نگیوند سکوها خراب است.

بیرانوند در مورد اینکه بخشی از سکوها در بازی امروز ریخته بود، گفت: همان قسمتی که امروز نشسته بودند را به ما بدهند. اجازه دهند که مردم بیایند و لذت ببرند.

وی در مورد شادی آخر بازی گفت: این حق من بود که شادی کنم و آن را به هواداران تقدیم می کنم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می‌گویم و تا قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار کردند. به ساپینتو هم تبریک می‌گویم. او قبل از بازی گفته بود که آماده ایم رئال مادرید را هم ببریم. یک کری ریز هم برای سرمربی استقلال می خوانم و می گویم رئال را دعوت کنند و ببرند.

دروازه بان پرسپولیس در مورد وقت کشی اواخر بازی گفت: اصلا اینطور نبود و شخصیت من این اجازه را نمی دهد. در نیمه اول با پیمان بابایی برخورد داشتم و پایم را زد و دردی را احساس کردم و نیاز به اسپری داشتم.

بیرانوند در پایان گفت: خیلی از این برد خوشحالم و امیدوارم همین هوادارانی که امروز آمدند و هر دو طبقه همه برای هواداران پرسپولیس باشد و مثل دربی پر شود.

پیروانی: ما هم بی‌پول هستیم و بازیکن خارجی داریم

افشین پیروانی، پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال درمورد این مسابقه اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. همه خوب بودند و زحمت کشیدند. تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم. به عوامل برگزاری مسابقه هم خسته نباشید می‌گویم. بازهم به همه تبریک می‌گویم. از هواداری که نتوانستند بیایند و برای ما انرژی مثبت فرستادند هم تشکر می‌کنم. از تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند هم ممنونم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی شرایط به گونه‌ای شود که همه بتوانند بیایند. برخی شهرها ورزشگاه پر از تماشاگر است و نمی‌دانم چرا در تهران این اتفاق رخ نمی‌دهد. خدا را شکر تماشاگران به طبقه دوم هم رفتند و ریزشی در سکوها صورت نگرفت. مقداری همکاری کنند که هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس بتوانند به ورزشگاه بیایند. ما هم بحران و مشکل بازیکن خارجی داریم. مقداری بی‌پول هستیم. دوستانی که در تلاش هستند برای ما هم تلاش کنند که بتوانیم بدهی‌های خود را پرداخت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد ادامه روند کاری این تیم خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم و برای بردن وارد زمین می‌شویم. به هر حال ما پرسپولیس هستیم.

پیروانی درخصوص شادی زیادش در پایان مسابقه، گفت: برد دربی شادی دارد. ما هم شادی خود را با هواداران تقسیم کردیم.

وی با اشاره به مشکلاتی برای خرید بلیت از سوی هواداران، تصریح کرد: الکترونیکی شده و باید راهکاری پیدا شود. همه جای ایران این مشکل وجود دارد.

امیری: بازی امروز خاص بود و می‌توانست مساوی شود

وحید امیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال درمورد این بازی اظهار داشت: امروز یک بازی خاص و پرفشاری بود، اما خدا کمک کرد در بازی که می‌توانست مساوی هم باشد ما برنده شویم. در پایان مسابقه هم به بازیکنان گفتم که سجده شکر بجا بیاورند.

وی ادامه داد: کار برای قهرمانی سخت است. ما خیلی تلاش کردیم. احساس کردیم این بازی برای قهرمانی تیم بسیار اهمیت داشته باشد و توانستیم به هدف‌مان برسیم. 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و نمی‌توان این را کتمان کرد. آنها در هفته‌های گذشته نتایجی خوبی کسب کرده بودند و می‌دانستیم که در لحظاتی از مسابقه ما را تحت فشار قرار خواهند داد، اما توانستیم شرایط را مدیریت کنیم. نقاط قوت آنها را کنترل کردیم و این موضوع کمک زیادی به ما کرد.

امیری درخصوص عملکرد خودش در این بازی و حضور در پست مهاجم، خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان داخل و خارج از زمین فوق‌العاده بودند. نمی‌توان گفت که یک نفر تنها خوب بود؛ امروز ما در دفاع کم اشتباه بودیم. در دروازه عملکرد عالی را شاهد بودیم و در گلزنی هم موفق شدیم.

وی ادامه داد: شرایط دربی کاملاً متفاوت است. در سال‌های گذشته هم شرایط برعکس پیش آمده بود که ما شرایط بهتری در جدول داشتیم، اما باختیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: یکی از بهترین نکات این مسابقه حضور تماشاگران بود که از آنها تشکر می‌کنم. 

ترابی: برای قهرمانی همه‌چیز دست سپاهان است

مهدی ترابی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی ۱۰۰ اظهار داشت: اول از همه خدا را شکر می‌کنم که توانستیم سه امتیاز بازی سختی را بگیریم. ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم. استقلال تیم خوبی است و آنالیز خوبی از آنها داشتیم تا بتوانیم سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را کسب کنیم.

وی درباره مصدومیت پیش از بازی، گفت‌: از کادر پزشکی تیم‌مان تشکر می‌کنم که در این یکی دو روز اخیر به من کمک کردند. خدا را شکر بدون درد بازی کردم و خوشحالم که برنده شدیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به شانس قهرمانی این تیم پس از برد در دربی ۱۰۰، تصریح کرد: همه چیز دست سپاهان است و اگر دست ما بود می‌گفتم که قهرمان می‌شویم. ما باید نیم‌نگاهی به بازی‌های سپاهان داشته باشیم و امیدوارم آن اتفاق خوبی برای ما رخ دهد.

ترابی درباره ارسال پاس گل در دربی، تصریح کرد: تلاش بازیکنان بود و به نظرم ضربه عیسی بهتر از پاس گل من بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه