اخبار داغ

برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی

اسکیت‌بازان سرعت و اینلاین فری استایل تست دادند

اسکیت‌بازان سرعت و اینلاین فری استایل تست دادند
ملی‌پوشان اسکیت زنان که در نهمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو به سر می برند، تست آمادگی جسمانی دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، 10 زن اسکیت باز سرعت دعوت شده به اردوی آماده سازی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.

نفرات حاضر در این اردو نهال مقدم، نگین شیخی، مهشید کیایی، ملیکا منوچهری، شهرزاد اکبری، سما شیخ بگلو، فاطمه طلا، نازنین ادبی، آلاله حشمتی  و نیلوفر مردانی هستند.

مسابقات جهانی ایتالیا در شهریورماه و بازی های آسیایی هانگژو در مهرماه مهمترین رویدادهای پیش روی این تیم است. سارا فرشتیان به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارد.

 

اسکیت‌بازان اینلاین فری استایل هم تست دادند

اعضای تیم ملی اسکیت اینلاین فری استایل که در نهمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو به سر می برند هم امروز تست آمادگی جسمانی دادند.

3 زن اسکیت بازدعوت شده به اردوی آماده سازی با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک تست دادند.

نفرات حاضر در این اردو رومینا سالک، ترانه احمدی و مژده شعبانی هستند که زیر نظر فرزانه ایوبی به عنوان مربی تمرینات خود را دنبال می کنند.

ترانه احمدی قهرمان جهان و رومینا سالک نایب قهرمان جهان بوده و مژده شعبانی دارنده چندین عنوان بین المللی است.

این بازیکنان برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو، خردادماه در مسابقات کاپ آزاد ایتالیا شرکت می کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه