اخبار داغ

کاربردی ترین تکنیک های ساخت اپل ایدی با اندروید

کاربردی ترین تکنیک های ساخت اپل ایدی با اندروید
قبل از اینکه به روش های ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید بپردازیم، باید به این ابهام پاسخ بدهیم که آیا امکان انجام این کار وجود دارد؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از اولین اقداماتی که جهت فعالسازی دستگاه های اپل لازم است انجام دهید، ساخت اپل آیدی است. بسیاری از کاربرانی که قبل از خرید دستگاه اپل از دستگاه های اندروید استفاده می کنند، ترجیح می دهند به جای خرید اپل ایدی از فروشگاه ها،  خودشان اقدام به ساخت اپل ایدی کنند. در ادامه با کاربردترین تکنیک های ساخت اپل ایدی با دستگاه اندروید آشنا می شویم.

آیا می توان با گوشی اندروید اپل آیدی ساخت؟

قبل از اینکه به روش های ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید بپردازیم، باید به این ابهام پاسخ بدهیم که آیا امکان انجام این کار وجود دارد؟ بسیاری از ما تصور می کنیم که بدون استفاده از دستگاه های اپل مثل آیفون، نمی توان اپل ایدی ساخت. اما در صورتی که شرایط و پیش نیازهای ساخت اپل ایدی در دستگاه های مختلف را فراهم کنید، می توانید با دستگاه های مختلف برای ساخت اپل آیدی اقدام کنید.

منظور از فراهم کردن شرایط این است که بتوانید تمام مراحل ثبت آیدی را بدون خطا و به درستی طی کنید. البته انجام این مراحل بدون خطا ممکن است کمی پیچیده و حتی زمان بر باشد. بنابراین بهتر است برای طی کردن مراحل ساخت اپل آیدی با دقت کامل از کارشناسان این امر کمک بگیرید و یا اینکه برای خرید اپل ایدی اقدام کنید.

آموزش ساخت اپل ایدی با اندروید

برای اینکه بتوانید برای ساخت اپل ایدی با دستگاه اندروید اقدام کنید لازم است در این زمینه متخصص باشید و یا اینکه به خوبی آموزش ببینید. همچنین می توانید با خرید اپل ایدی ارزان و مطمئن خیال خود را آسوده کنید. به طور کلی دو روش برای ساخت اپل آیدی روی دستگاه های اندروید وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ساخت اپل ایدی روی اندروید با استفاده از مرورگر

یکی از تکنیک هایی که برای ساخت اپل ایدی با دستگاه اندروید پیشنهاد می شود استفاده از مرورگرهای رایج روی موبایل مثل گوگل کروم است. مراحل این تکنیک شامل:

  1. ابتدا روی موبایل اندروید خود مرورگر را باز کنید؛ توصیه می شود از مرورگرهای معتبر مثل گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده کنید.
  2. سپس آدرس سایت شرکت اپل (apple.com) را جستجو کنید و وارد سایت شوید.
  3. در سایت عبارت Create your Apple ID را پیدا و روی آن کلیک کنید.
  4. اطلاعات درخواست شده در قالب فرم را مثل نام، نام خانوادگی، سن، نام کشور، آدرس ایمیل، مشخصات دستگاه اپل و ... پر کنید.
  5. عبارتRecaptcha را در قسمت مورد نظر بنویسید و به مرحله بعد بروید.
  6. در این مرحله رمز عبور یک بار مصرفی برای ایمیل شما ارسال می شود؛ شما باید به صندوق دریافتی خود مراجعه کنید و رمز ارسال شده را کپی و در قسمت مورد نظر وارد کنید.
  7. در مرحله بعد باید OTP که به شماره همراه شما ارسال می شود (به دلیل تحریم ها امکان استفاده از شماره موبایل های ایرانی وجود ندارد و شما می توانید از شماره گوگل ویس آمریکا استفاده کنید)که باید آن را در قسمت مورد نظر وارد کنید.

بعد از ثبت کد ارسال شده عملا اپل ایدی شما با دستگاه اندروید ایجاد شده است. یک شناسه برای ایمیل شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید از تمام سرویس های اختصاصی اپل مثل آیتونز، آیکلود و ... بر روی دستگاه های اپل استفاده کنید.

ساخت اپل ایدی روی اندروید با برنامه اپل موزیک

تکنیک دیگری که برای ساخت اپل ایدی وجود دارد این است که برنامه اپل موزیک را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و با استفاده از آن اپل ایدی بسازید. به این منظور طی کردن مراحل زیر ضروری است:

  1. وارد گوگل پلی شده و برنامه اپل موزیک را روی دستگاه اندروید خود نصب کنید (این برنامه مختص اندروید است).
  2. روی گزینه Continue کلیک کنید و شرایط و ضوابط برنامه را با کلیک روی گزینه Agree تایید کنید.
  3. سپس گزینه try it for free و سپس Start Trial را انتخاب کنید.
  4. وقتی وارد صفحه شدید از میان آیکون های موجود گزینه Create your Apple ID را انتخاب کنید.
  5. آدرس ایمیل، رمز عبور، اطلاعات دستگاه اپل،  تاریخ تولد، نام، نام خانوادگی و ... خود را وارد کنید.
  6. به پرسش های امنیتی پاسخ داده و جزئیات خود را وارد کنید.
  7. کد OTP ارسال شده به شماره ای که وارد کرده اید را وارد کنید و روی گزینه Next کلیک کنید.

بعد از طی کردن تمام این مراحل علاوه بر ساخت اپل ایدی، 3 ماه برنامه موسیقی رایگان نیز برای شما فراهم می شود. اپل آیدی برای ایمیل شما ارسال می شود که می توانید از آن بر روی تمام دستگاه های اپل و برنامه های اختصاصی آن استفاده کنید.

آیا امکان ساخت اپل ایدی بدون شماره تلفن امکان پذیر است؟

ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید امکانپذیر خواهد بود که باید در نظر داشته باشید که برای ثبت شماره تلفن ممکن است شما را با مشکل مواجه کند. اپل برای ساخت ایدی از شما شماره تلفن می خواهد و البته شماره تلفن ایران مورد قبول نیست؛ چرا که کشور ما تحت تحریم بوده و امکان ثبت آن در شرکت اپل وجود ندارد. به این منظور باید از شماره های مجازی مثل شماره گوگل استفاده کنید. البته امکان ساخت اپل ایدی بدون نیاز به شماره با استفاده از آیتونز وجود دارد.

البته اگر می خواهید دردسرهای پیدا کردن یک شماره مناسب برای ساخت اپل ایدی را نداشته باشید، بهتر است با استعلام قیمت اپل ایدی و خرید از فروشگاه های معتبر کار خودتان را راحت کنید. به این منظور می توانید وارد سایت اپل ایدی 24 شده و به راحتی ایدی امن و تضمینی خودتان را بر روی ایمیل تحویل بگیرید.

جایگزین کردن اپل ایدی جدید

بسیاری از افراد به منظور امنیت بیشتر و آسوده کرده خیال خود،  اپل ایدی خود را تغییر می دهند. به این منظور باید با ورود به تنظیمات Setting از حساب اپل خود خارج شوید و یک اکانت جدید تشکیل بدهید. اگر مایلید اطلاعات داخل دستگاه ایفون با اطلاعات اپل ایدی جدید ادغام شود، روی گزینه Merge کلیک کنید و در غیر این صورت Don’t Merge را انتخاب کنید. توصیه می کنیم چنین کارهای تخصصی را همواره به متخصصان بسپارید. شما می توانید برای خرید اپل ایدی ارزان و مطمئن با سایت اپل ایدی 24 ارتباط برقرار نمایید.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه