اخبار داغ

شیخ نعیم قاسم:

توطئه ها علیه سوریه کاملا شکست خورده است

توطئه ها علیه سوریه کاملا شکست خورده است
معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر اهمیت بازگشت سوریه به اتحادیه کشورهای عرب و نقش موثر بشار اسد رئیس جمهور این کشور در نشست اجلاس سران عرب در جده تاکید کرد و گفت:توطئه ها علیه سوریه امروز کاملا شکست خورده و ما با مرحله جدیدی روبرو هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه سانا ، شیخ نعیم قاسم طی مراسمی در منطقه بقاع لبنان گفت: اجلاس سران عرب بدون حضور رئیس جمهور بشار اسد ، یک اجلاس عادی بود و مورد علاقه نبود و این به معنای نقش و جایگاه سوریه است و حضور بشار اسد مقابله ای با توطئه ها علیه سوریه بود که نمی توان از آن صرف نظر کرد.

وی افزود: تمام توطئه هایی که ۱۳ سال است علیه آنان طراحی شده تا سوریه را از بین ببرند و از موضع سیاسی خود صرف نظر کند و به سمت رژیم اسرائیل برود اما این توطئه ها امروز کاملا شکست خورده و ما با مرحله جدیدی روبرو هستیم.

شیخ نعیم قاسم: توطئه ها علیه سوریه کاملا شکست خورده است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود: زمانی که در کشور می گفتیم روابط با سوریه باید محکم و محور مقاومت ثابت باشد برخی این را نپذیرفتند و باید اذعان داشت که با رژیم اسرائیل که دشمن واقعی است و همراهی با داعش و تکفیری ها داشت مقابله کنیم. اما امروز چگونه است، موضع آنها و در مقابل روابط موجود بین سوریه و کشورهای عربی و همچنین روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی و سایرکشورها .

وی ادامه داد: بار دیگر تاکید می کنیم که حق همیشه باید پیروز باشد و ما همیشه در موضع حق خواهیم بود.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد : مقاومت بار دیگر ثابت کرد که می تواند معادله را تغییر داده و شرایط خود را در منطقه تحمیل کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه