فرمانده طالبان که ایران را تهدید کرد، برکنار شد

فرمانده طالبان که ایران را تهدید کرد، برکنار شد
عبدالحمید خراسانی، یکی از فرماندهان طالبان به علت اظهاراتش علیه ایران، برکنار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید خراسانی، یکی از فرماندهان طالبان به علت اظهاراتش علیه ایران، برکنار شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه