اخبار داغ

آبرسانی به بیش از ۲۰۰۰ روستای محروم در کمتر از یک‌ سال

آبرسانی به بیش از ۲۰۰۰ روستای محروم در کمتر از یک‌ سال
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: لازم است برای موفقیت بیشتر در فعالیت‌های خود به دنبال باز تعریف مختصات عملکردی بسیجیان صنعت آب و برق در هندسه نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

به گزارش راه دانا، میثم جعفرزاده در همایش سراسری فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج صنعت آب و برق کشور که امروز پنجشنبه به میزبانی وزارت نیرو برگزار شد، گفت: مجموعه بسیج صنعت آب و برق وزارت نیرو یکی از مجموعه‌های پرافتخار این وزارتخانه است که در هر حوزه‌ای وارد شده است، موفق بوده و دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده است.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با تاکید بر اینکه بسیجیان صنعت آب و برق باید با الهام گیری از روش و منش فرماندهان دوران دفاع مقدس در حوزه‌های عملکردی وارد شوند، اضافه کرد: از یک مدیر و نیروی بسیجی انتظار می‌رود ضمن شناخت جایگاه و بازتعریف مختصات عملکردی خود در نظام جمهوری اسلامی و شکستن ساختارهای محدود کننده، نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم ایران به کار گیرد.

 

جعفرزاده در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با مضمون اینکه خرمشهرها در پیش است، ادامه داد: صنعت آب و برق از جمله کلیدی‌ترین حوزه‌های خدمات رسانی جمهوری اسلامی به مردم عزیز ایران است که همواره در کانون توجه دشمنان انقلاب قرار داشته و لذا باید با تمام نیرو در این حوزه فعالیت کرد و فرصت هرگونه سوء استفاده را از دشمنان گرفت.

 

وی در ادامه با تأکید بر توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به صنعت آب و برق اضافه کرد: لازم است با روحیه و توان جهادی و بدون خستگی در این حوزه فعال باشیم و با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به جبران کم کاری‌های گذشته اقدام کنیم.

 

طبق اعلام وزارت نیرو، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های جهاد آبرسانی افزود: در حوزه جهاد آبرسانی ما می‌بینیم که کار نکرده بسیار زیاد است و باید با تمام تلاش برای آبرسانی به روستاها و مناطق محروم که حمایت از آن‌ها در فهرست اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داشته است فعالیت کنیم.

 

جعفرزاده در پایان با بیان اینکه در حوزه جهاد آبرسانی در کمتر از یک سال گذشته به ۲۰۰۰ روستا آبرسانی شده است، گفت: اکنون در شرایطی هستیم که نسبت به دهه ۶۰ به مراتب توان و تخصص بیشتری داریم و مشکلات کمتری نیز پیش رویمان است، لذا باید بدون خستگی در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به ویژه هموطنان ساکن در مناطق محروم گام برداریم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه