اخبار داغ

افسوس ستاره ایرانی پورتو بعد از ناکامی تیمش؛

طارمی: آقای گلی؟ برایم مهم نیست!/ وقتی قهرمان نشوید، کفش طلا معنی ندارد

طارمی: آقای گلی؟ برایم مهم نیست!/ وقتی قهرمان نشوید، کفش طلا معنی ندارد
مهاجم ایرانی پورتو ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش گفت: آقای گلی در لیگ پرتغال را در شرایطی که پورتو قهرمان نشده، بی‌معنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی طارمی ستاره پورتو توانست در هفته پایانی لیگ پرتغال برابر ویتوریا گیمارش گلزنی کند. به این ترتیب طارمی شمار گل‌های خود را در این فصل در لیگ پرتغال به ۲۲ گل رساند تا عنوان آقای گلی این فصل رقابت‌های لیگ پرتغال را به دست بیاورد. با این وجود تیمش نتوانست قهرمان لیگ پرتغال شود و جنگ قهرمانی را بنفیکا باخت. در پایان لیگ برتر پرتغال و نایب قهرمانی پورتو، مهدی طارمی ناراحتی خود را از قهرمانی بنفیکا پنهان نکرد. مهاجم پورتو با این حال از کسانی که به او کمک کردند تا بهترین گلزن این فصل لیگ برتر پرتغال شود، تشکر کرد.

طارمی در پایان بازی با ویتوریا گیمارش اظهار داشت: ما در بین 2 نیمه، متوجه شدیم که بنفیکا در حال پیروزی مقابل سانتاکلارا است. ما می‌خواستیم در این مسابقه بالاترین سطح خودمان را به اجرا بگذاریم ولی برخی اوقات قهرمانی ممکن نیست.

وی در واکنش به رسیدن به عنوان آقای گلی گفت: از کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم اما زمانی که ما قهرمان نیستیم، این اتفاق معنی ندارد. نمی‌توانم خوشحال باشم وقتی بنفیکا قهرمان شده. آنها خوب کار کردند. ما می‌توانستیم قهرمان شویم، این فرصت را داشتیم اما امتیازهای مهمی را از دست دادیم. این زندگی است.

او درباره اینکه چه سخنی با هواداران تیمش دارد نیز اضافه کرد: اول از همه باید یک جمله به هوادارانمان بگویم. ما از ابتدا تمام تلاش خود را کردیم، سعی کردیم گل‌های بیشتری در هر دیدار بزنیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. مهم‌ترین چیز نگرش ما بود. از همه هواداران تشکر می‌کنم. عذر می‌خواهیم.

پورتو یکشنبه آینده میهمان براگا در فینال جام حذفی پرتغال است. طارمی در این باره گفت: ما تمام سعیمان را می‌کنیم تا در جام حذفی به مقام قهرمانی دست یابیم.

بیشتر بخوانید:

لیگ برتر پرتغال| طارمی بالاتر از خطر!/ مهدی گل زد، گل ساخت، آقای گل شد

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه