اخبار داغ

لوپز منتفی شد، اصرار برخی ها روی ربیعی؛

24 ساعت سرنوشت ساز تا معرفی سرمربی آبی ها/ نکونام سرمربی استقلال می شود؟

24 ساعت سرنوشت ساز تا معرفی سرمربی آبی ها/ نکونام سرمربی استقلال می شود؟
به نظر می رسد که جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال معرفی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اعلام باشگاه استقلال حضور خوان رومن لوپز اسپانیایی در استقلال منتفی شده و سرمربی آبی‌پوشان تا فردا معرفی خواهد شد.

حجت کریمی سرپرست استقلال امروز در یک گفتگوی تلگرافی اعلام کرد لوپز به دلیل آنچه که عدم داشتن زیرساخت ها اعلام شده، از هدایت استقلال انصراف داده و ایران را ترک کرده. کریمی تاکید کرد از همین رو سرمربی آتی استقلال قطعا یک مربی ایرانی است که نام او تا فردا اعلام می شود.

طبق آخرین جلسه کمیته فنی استقلال، دو گزینه نهایی مشخص شده‌اند. جواد نکونام و محمد ربیعی به عنوان گزینه‌های نهایی هدایت استقلال هستند که در کمیته فنی روی آنها بحث شده اما با وجود اینکه برخی از منابع خبری شانس ربیعی را برای هدایت استقلال در فصل جاری بیشتر می دانند اما نکونام گزینه اصلی و نهایی آبی هاست. برخی ها مدعی شده اند که با پافشاری چند تن از اعضای کمیته فنی ربیعی به عنوان شانس اصلی و گزینه نهایی مربیگری استقلال در فصل آینده انتخاب شده اما برخلاف این اخبار تایید نشده، سابقه استقلالی نکونام و البته روزمه وی سبب شده تا باشگاه استقلال برای سرمربیگری روی کاپیتان سابق تیم ملی نظر مثبت داشته باشد. کریمی چند روز قبل در دفتر علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جلسه ای مخفیانه و 3 ساعته با نکونام داشت و با او به جمع بندی رسید. تنها مانع باقی مانده در راه معرفی نکونام مسائل فرامتنی است که باشگاه استقلال در تلاش است آن را حل کند.

شنیده می‌شود حتی دستیاران نکونام در استقلال نیز مشخص شده اند و آرش برهانی آقای گل اسبق لیگ برتر، کیانوش رحمتی هافبک سال‌های دور استقلال و مهدی هاشمی‌نسب مدافع جنجالی سرخابی‌ها، دستیاران نکونام در استقلال خواهند بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه