سردار رویانیان به دنبال چراها
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قصد صحبت کردن ندارم اما به دنبال این هستیم که از کجا ضربه خوردهایم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحمد رویانیان ، درباره رای کمیته انضباطی و ناراحتی شدیدش اظهار داشت: من همانطور که میدانید قصد صحبت کردن ندارم. فعلاً فکر میکنیم و به دنبال این هستیم که بدانیم از کجا ضربه خوردهایم و چه جریانی در این بین وجود دارد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
وی افزود: به دنبال چراها هستیم و سپس تحلیل میکنیم و اگر لازم بود بعد دربارهاش حرف میزنیم و تصمیم میگیریم.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه