اخبار داغ

صحبتهای سرمربی تیم والیبال زنان درباره بازی با ازبکستان؛

رشیدی: دریافت ازبکستان ضعیف است/ باید خوب سرویس بزنیم

رشیدی: دریافت ازبکستان ضعیف است/ باید خوب سرویس بزنیم
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد رویارویی با ازبکستان در قالب مسابقات چلنجرکاپ آسیا، گفت: دریافت حریف خیلی خوب نیست.

به گزارش راه دانا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران فردا (جمعه دوم تیر) در ادامه رقابت‌های چلنجرکاپ زنان آسیا از ساعت پنج صبح به وقت تهران به مصاف ازبکستان می‌رود. در این راستا ملی‌پوشان کشورمان آخرین تمرین توپی خود را پیش از این دیدار انجام دادند.

فاطمه رشیدی سرمربی تیم ملی والیبال زنان در مورد این تمرین گفت: بازیکنان امروز (پنج‌شنبه یکم تیر) تمریی خوبی انجام دادند. ابتدا تمرینات بدنسازی و سپس تمرینات توپی را داشتیم. بیشتر روی دریافت اول و حمله بعد از دریافت اول کار کردیم که در آن ضعف داریم. بعد از چند روز بازی امروز بهترین فرصت بود که روی اشتباهاتمان تا حدودی کار کنیم.

رشیدی در مورد دیدار با ازبکستان که آخرین دیدار ایران در دور دوم این مسابقات است، بیان کرد: باید صبح زود هتل محل اقامتمان را ترک کنیم چون تا سالن مسابقه یک ساعت فاصله داریم. با توجه به آنالیزهایی که از ازبکستان انجام داده‌ایم، تلاش می‌کنیم خوب سرویس بزنیم چون دریافت حریف خیلی خوب نیست و سعی می‌کنیم از این نقطه ضعف برای بازی فردا استفاده کنیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله دوم این مسابقات در گروه F با ویتنام، چین‌تایپه و ازبکستان همگروه است که مقابل ویتنام شکست خورد و با توجه به شکست برابر چین‌تایپه در دور اول از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر بازماند و باید برای رتبه پنجم تا هشتم مسابقات تلاش کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه