اخبار داغ

واکنش شهرداری به یک خبر عجیب؛

سردیس پورحیدری سرقت نشده؛ شکسته شده!/ تصادف با مجسمه اسطوره آبی ها

سردیس پورحیدری سرقت نشده؛ شکسته شده!/ تصادف با مجسمه اسطوره آبی ها
شهرداری تهران در واکنش به سرقت سردیس منصور پورحیدری اعلام کرده که سردیس فوق شکسته شده و بحث سرقت مطرح نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته بود که انتشار گسترده خبر سرقت سردیس منصور پورحیدری رسانه ها و شبکه های اجتماعی را درنوردید. عکسهای مخابره شده از خیابان روشنایی محل نصب سردیس اسطوره استقلال نشان می داد که محل نصب سردیس پورحیدری به همراه پایه اش خالی است و با توجه به سابقه قبلی درباره سرقت سردیس های تهران این گمانه زنی بوجود آمد که سردیس پورحیدری نیز توسط سارقان دزدیده شده.

حالا و 24 ساعت پس از این اتفاق شهرداری تهران در این زمینه شفاف سازی و اعلام کرده که سردیس فوق شکسته شده و بحث سرقت مطرح نیست.

در همین رابطه مهران روشن طبری شهردار ناحیه 7 در خصوص موضوع سرقت سردیس مرحوم منصور پورحیدری در منطقه یک تهران اعلام کرد: برخورد شدید یک خودرو ۲۰۶ با علایم ترافیکی و تندیس مذکور باعث شکستگی شدید آن شد که در بازدید ناظر زیباسازی شهرداری تهران و هنرمند مجسمه ساز در محل و بررسی وضع موجود، مقرر شد با توجه به جنس سنگی این سردیس و عدم امکان ترمیم آن، سردیس از ابتدا ساخته و در محل نصب شود.

وی افزود: در حال حاضر پایه سنگی به دلیل وزن بالا با کمک جرثقیل جا به جا شده و سردیس جدید نیز پس از ساخت مجدد بر روی پایه نصب خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه