اخبار داغ

سردار قریشی:

راهیان نور، امتداد یاد شهداست و باید این مسیر را پر توان ادامه داد

راهیان نور، امتداد یاد شهداست و باید این مسیر را پر توان ادامه داد
سردار قریشی تأکید کرد: قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می‌دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می‌دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه خواهد داد.

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران، مراسم تجلیل از دست اندرکاران و برگزیدگان راهیان نور کشور و افتتاحیه راهیان نور شمال غرب امروز در محل سازمان بسیج مستضعفین در سالن پنج آذر آغاز شد.

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار سوری دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی، کفعمی مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از فعالان عرصه راهیان نور در این مراسم حضور دارند.

سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم، اظهار کرد: سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج از حامیان راهیان نور و راهیان پیشرفت هستند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: قطعا دشمن را در جنگ ترکییی هم شکست می دهیم و در این راستا راهیان نور پرشور مسیر خود را ادامه داده است.

سردار قریشی تأکید کرد: راهیان نور، امتداد یاد شهداست و باید این مسیر را پر توان ادامه داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جاذبه اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: راهیان نور نه تنها مشتاقان این راه، بلکه کج‌روان را به راه راست هدایت می‌کند.

سردار قریشی با اشاره به نیاز امروز یه بهره‌مندی از این ساحت معنوی، گفت: وسیع‌تر و گستره‌تر شدن این سفره الهی را باید شاهد باشیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه