اخبار داغ

سردار حسن زاده در همایش تجلی اخلاص:

راهیان نور از بزرگ‌ترین فناوری‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

راهیان نور از بزرگ‌ترین فناوری‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است
فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ گفت: راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فناوری انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به نسل‌های آینده است و تاثیرگذاری بالایی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ در همایش تجلی اخلاص،  اظهار کرد: راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فناوری انتقال فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت به نسل‌های آینده است و تاثیرگذاری بالایی دارد. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ افزود: دفاع مقدس به مبنای فرهنگ سازی مقاومت و ایثار و شهدای ما به مبنای یک الگوی عملی تبدیل شدند. 

سردار حسن زاده تأکید کرد: راهیان نور بهترین عرصه برای حضور مردم به ویژه نسل جوان است، تا با این ایثار و مجاهدت آشنا شوند، زیرا مناطق عملیاتی در سطح کشور آغشته به خون شهداست و مردم و شهدا با حضور در این سرزمین نور از شهدا یاد می‌کنند. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ با بیان اینکه با ارتباطی که در مناطق عملیاتی با جوانان زائر سرزمین نور دوران دفاع مقدس داشتیم به این مهم پی بردیم که قلوب این عزیزان جلا پیدا می‌کند. 

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه جوانان ما با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور با شهدا احساس ارتباط و نزدیکی پیدا می‌کنند،  تصریح کرد: حس معنویتی با اثرگذاری بالا در این مناطق موج می زند. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص) تهران بزرگ ادامه داد:  سال گذشته بیشترین استقبال را از اردوهای راهیان نور داشتیم و اعزام های خانوادگی با خودروهای شخصی یکی از این موارد است. 

سردار حسن زاده تأکید کرد: راهیان نور دریایی و غرب با جدیت پیگیری می شود. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه