اخبار داغ

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران:

تلاش ۵۰ سرویس اطلاعاتی برای مقابله با جمهوری اسلامی/ دشمن به دنبال بی‌ثبات‌سازی است

تلاش ۵۰ سرویس اطلاعاتی برای مقابله با جمهوری اسلامی/ دشمن به دنبال بی‌ثبات‌سازی است
جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تأکید کرد: گفت: دشمن برای سال جاری مسئله بی‌ثبات‌سازی در داخل و انزوا در خارج از کشور را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش راه دانا به نقل از خاورستان، سردار مهدی سیاری رزو پنجشنبه در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی با بیان اینکه در فتنه گذشته جنگ ترکیبی و تمام عیار دشمن قابل مشاهده بود، افزود: بالغ بر ۵۰ سرویس اطلاعاتی دنیا میز مقابله با جمهوری اسلامی را برای نابودی اسلام تشکیل دادند و دشمن در سال ۱۴۰۰ به این موضوع پرداخت که جمهوری اسلامی دارای سه ساحت مردم سالاری، کارآمدی و دین مداری است.

 

وی ادامه داد: سرویس های دنیا گفتند که دو ساحت کارآمدی و مردم سالاری طی این ۴۰ سال آسیب جدی وارد شده و تنها ساحت دین مداری است که جمهوری اسلامی را حفظ کرده است و تا زمانی که دین را از بین نبریم این نظام به قوت خود باقی است.

 

سردار سیاری عنوان کرد: جمهوری اسلامی دشمن بزرگی دارد و اینکه توانسته در دستاوردهای بزرگ جز پنج کشور اول دنیا باشد به دلیل داشتن دشمن بزرگ است و امروز دشمن بر موضوع دین مردم تمرکز کرده است.

 

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در خصوص آیت الله اوحدی گفت: ایشان از مشهد به زادگاه خود می آیند و حوزه علمیه را احیا می کنند و افراد بسیاری در این حوزه تحصیل کردند که امروز جز افراد موثر نظام هستند و تشخیص دادند که عمق استراتژیک روستاها را به سمت دین مداری آموزش دهند.

 

وی با بیان اینکه دشمن، مرکز ثقل همه اعتراضات را مسئله حجاب قرار داد، افزود: در شروع فتنه اخیر اقدام به توهین به قرآن و مساجد کردند و به فرموده امام راحل حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است.

 

سردار سیاری ادامه داد: حفظ نظام امروز بر عهده ما گذاشته شده است و مسئولیت بسیار سنگینی داریم و امروز که ۴۴ سال بعد از انقلاب اسلامی گذشته است دشمن بعد از فتنه اخیر جمع بندی کرده است که نمی توانیم نظام را براندازی کنیم و باید ایران را ضعیف و اقتدار آن را بشکنیم.

 

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در پایان تاکید داشت: دشمن برای سال ۱۴۰۲ مسئله بی ثبات سازی در داخل و انزوا در خارج از کشور را پیش بینی کرده است و امروز ما به شدت نیازمند برگزاری این اجلاسیه ها هستیم و امیدواریم باعث یک حرکت فرهنگی جدید در این استان شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه