اخبار داغ

برگزاری مراسم تقدیر از لیدر و بوقچی‌ها با حضور مدیرعامل؛

استقلال منحل می‌کند، آلومینیوم پرورش می‌دهد/ بدل هانی کرده در اراک!

استقلال منحل می‌کند، آلومینیوم پرورش می‌دهد/ بدل هانی کرده در اراک!
به نظر می رسد که باشگاه های لیگ برتری بیشتر از هوادار به اوباش و لیدرها علاقه دارند و از آنها به پاس خدماتشان تقدیر و تجلیل هم می کنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همین دو هفته پیش بود که در نخستین تمرین استقلال برای فصل جاری حضور مشتی اراذل و اوباش معلوم الحال و کتک زدن هواداران جنجال بزرگی را بوجود آورد و تمرین استقلال را تعطیل کرد و یک سونامی بزرگ را در باشگاه استقلال رقم زد که دست آخر به کناره گیری به شکل استعفای سرپرست جان نثار آبی ها منجر شد. هانی کرده و علی بلک دو اوباش سابقه دار با نوچه های بدتر از خودشان در تمرین استقلال پس از چاق سلامتی و احوالپرسی با جان نثار با شعار سکوها علیه حجت کریمی، ناگهان به سکوها حمله کردند و منتقدین را به باد کتک گرفتند. اتفاقی که یک فاجعه فرهنگی بود و پای حراست و وزیر ورزش را وسط کشید و به انحلال کانون هواداران و برکناری تمامی لیدرهای باشگاه استقلال منجر شد. پس لرزه های این فاجعه نیز دست آخر دامن خود جان نثار را گرفت و کریمی چند روز بعد استعفا داد.

پس از این فاجعه فرهنگی به نظر می رسید بساط حضور اوباش و لیدرها در تمرینات و سکوها و بازیهای تیم های لیگ برتری جمع شود اما به نظر می رسد که باشگاه های لیگ برتری بیشتر از هوادار به اوباش و لیدرها علاقه دارند تا اندازه ای که نه تنها حضور آنها در تمرین، سکوها و بازی ها و حتی رختکن آزاد است، بلکه از آنها به پاس خدماتشان تقدیر و تجلیل هم می کنند!

بیشتر بخوانید:

استارت پرحاشیه تمرین استقلال/ پاره کردن بنرها، شعار علیه کریمی، زد و خورد اوباش معروف با هواداران و چاق سلامتی با سرپرست!

درست در روزهایی که حضور عده‌ای اوباش در تمرین اول تیم فوتبال استقلال باعث ورود نیروی انتظامی به رفتار و ناهنجاری‌های این نفرات شد و حتی تعدادی از لیدرهای استقلال برای ادای توضیحات بازداشت شدند حالا در اقدامی عجیب باشگاه آلومینیوم مراسم تقدیر از بوقچی ها برگزار کرده است!

این باشگاه این مراسم را با عنوان (یار دوازدهم) برگزار کرده در حالی که عنوان یار دوازدهم متعلق به هوادارانی است که بدون چشمداشت از تیمشان حمایت می کنند اما در اقدامی عجیب مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با تهیه لوح تقدیر و هدایایی که تائید و تکذیب آن باید توسط خود مدیرعامل این باشگاه انجام شود، تنها از افرادی که تحت عنوان بوقچی و لیدر فعالیت می کنند، تقدیر کرده و حتی خانواده این نفرات را هم به مراسم دعوت کرده است.

جالب اینجا است باشگاهی مثل استقلال با آن همه سابقه بعد از سالها فعالیت کانون  هوادارانش به این نتیجه می‌رسد که این  کانون باید منحل شود اما باشگاه آلومینیوم با پسوند  فرهنگی – ورزشی فرهنگ بوقچی و لیدر پروری را ترویج می‌کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه