اخبار داغ

تجلیل از ورزشکاران؛

دیدار صدیقی با ووشوکاران اعزامی به یونیورسیاد جهانی چین

دیدار صدیقی با ووشوکاران اعزامی به یونیورسیاد جهانی چین
رئیس فدراسیون ووشو با ووشوکاران اعزامی این رشته ورزشی به پیکارهای یونیورسیاد جهانی چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی رئیس فدراسیون صبح امروز (یکشنبه ۲۵ تیرماه) با ووشوکاران و اعضای کادرفنی تیم دانشجویان اعزامی به یونیورسیاد جهانی چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تیم اعزامی به شهر چنگدو گفت: ضمن تشکر و قدردانی از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جهت هماهنگی و تدارک اعزام به این پیکارها، ما هم در فداسیون ووشو از تمام ظرفیت خود برای آماده سازی هرچه بهتر این تیم جهت حضوری قدرتمند و درخشان استفاده کردیم.

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه مطمئن هستیم ووشو مثل همیشه درخشان ظاهر می‌شود و نقطه قوت این کاروان خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم ووشوکار ایران مدال‌های خوشرنگی را کسب کنند و باعث شادی دل مردم شوند. به اعضای این تیم ایمان دارم و می‌دانم دست پر از یونیورسیاد بازخواهند گشت و باعث افتخارآفرینی خواهند شد.

در ادامه این این دیدار، ووشوکاران تیم ووشو دانشجویان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و از فدراسیون ووشو بابت فراهم کردن شرایط مناسب جهت حضور در یونیورسیاد تشکر کردند.

همچنین در پایان این نشست، امیر صدیقی از ووشوکاران اعزامی به این پیکارها تجلیل به عمل آورد.

علی خورشیدی، حمیدرضا سهندی، شجاع پناهی و محنا رحیمی در بخش ساندا و شاهین بنی‌طالبی، سیدمحمد حسینی، فاطمه حیدری و منیره پناهی در بخش تالو ووشوکاران اعزامی ایران به این پیکارها هستند. علی دهقان در بخش ساندا و رضا خلف‌زاده در بخش تالو هدایت تیم ملی دانشجویان ایران را برعهده دارند.

سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۶ لغایت ۱۷ مرداد ماه در شهرچنگدو کشور چین برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه