اخبار داغ

امیر آشتیانی در جلسه هیات دولت:‌

هیچ‌ فردی نمی‌تواند ایران را تهدید کند/دنبال تولید تسلیحات جدید هستیم

 هیچ‌ فردی نمی‌تواند ایران را تهدید کند/دنبال تولید تسلیحات جدید هستیم
وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران اساساً در مرحله‌ای از اقتدار و توانمندی است که هیچ فردی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در حاشیه برگزاری هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابعاد مختلف در حوزه‌های شناوری، بالگردی، پهپادی، رزم زمینی و سایر حوزه‌ها وزارت دفاع با توجه به ماموریت پشتیبانی از نیروهای مسلح و ارتباطی که با شرکت‌های دانش بنیان داریم، به دنبال این هستیم که نیروهای مسلح را به تسلیحات جدید تجهیز کنیم، گفت:  ارتقاء سلاح‌های قبلی را در دستور کار داریم.

امیر آشتیانی درباره ناوشکن دماوند  عنوان کرد: وزارت دفاع، ارتش و ستاد کل پیگیرکار هستند و ان‌شاءالله به‌زودی به آب انداخته می‌شود.

وزیر دفاع در ادامه در واکنش به اعزام ناو و جنگنده به خلیج فارس تصریح کرد:‌ آمریکا کارهای خودش را دنبال می‌کند، جمهوری اسلامی ایران اساساً در مرحله‌ای از اقتدار و توانمندی است که هیچ فردی نمی‌تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند. این موضوع در فرمایشات روز گذشته سردار باقری نیز عنوان کرد.

امیر آشتیانی در خاتمه تصریح کرد: ما از این مرحله گذر کرده‌ایم و یک نقش‌آفرینی منطقه‌ای و بین‌المللی داریم که آن را دنبال می‌کنیم که همه این‌ها حکایت از این دارد که جمهوری اسلامی ایران رو به پیشرفت و توسعه است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه