زبان سرخ مربیان پول سبز میدهد بر باد

جریمه سنگین برای مربیانی که زبانشان را نگه نمی‌دارند!

جریمه سنگین برای مربیانی که زبانشان را نگه نمی‌دارند!
سازمان لیگ جریمه سنگینی برای مربیانی در نظر گرفت که در نشست های خبری قبل و بعد از بازی حرف بی ربط بزنند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه در لیگ برتر محلی برای تسویه حساب مربیان با برخی از همکاران شان و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این شیوه مصاحبه مربیان باعث انتقاد خبرنگاران و رسانه های معتبر ورزشی شد. به طوری که آنها معتقد بودند که برخی از مربیان یکی دو دوست خبرنگار خود را به نشست می آورند تا سوال های جهت دار بپرسند. سوال هایی که باعث شود این مربیان بتوانند از خجالت برخی از اهالی فوتبال دربیایند.

,

در همین رابطه شنیدیم که سازمان لیگ دستور العمل جدیدی را به باشگاه ها و مربیان ابلاغ خواهد کرد که طبق آن هر مربی که در نشست های خبری قبل و بعد از بازی بحث های غیرفنی و غیر مرتبط با مسابقه را بیان کند با جریمه های سنگین میلیونی تنبیه شود. این جریمه ها ممکن است حتی به 20 میلیون تومان هم برسد جریمه هایی که باعث شود مربیان جلوی زبان خود را نگه دارند قطعا مربیان پول را از دشمن کشی زبانی بیشتر دوست دارند و دهان خود را بسته نگه می دارند تا نخواهند پول بدهند. به قول قدیمی ها زبان سرخ اسکناس سبز می دهد بر باد!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه