اخبار داغ

پس از حکم رفع تعلیق؛

ادامه فعالیت بدون مشکل میراسماعیلی در فدراسیون جودو؛ بازگشت به حالت عادی

ادامه فعالیت بدون مشکل میراسماعیلی در فدراسیون جودو؛ بازگشت به حالت عادی
آرش میراسماعیلی پس از بازگشت به محل فدراسیون جودو، دومین روز کاری خود را سپری کرده و مشکلی برای ادامه فعالیت به عنوان رئیس جودو نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پس از اتفاقاتی که خردادماه سال جاری برای آرش میراسماعیلی رئیس وقت فدراسیون جودو رخ داد، طی حکمی از سوی سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو منصوب شد و آرش میراسماعیلی تا تعیین تکلیف پرونده شاکی خصوصی‌اش، از ریاست فدراسیون کنار رفت.

روند پرونده وی در کمتر از یک ماه پیگیری شد و در نهایت ۲۸ خردادماه سال جاری، میراسماعیلی با حضور در دادگاه و ارائه مستندات خود سرانجام با حکم قاضی رفع تعلیق شد. بر این اساس طبق دستور قضائی و نامه صادره خطاب به وزارت ورزش و جوانان از سوی دادگاه کارکنان دولت، تعلیق آرش میراسماعیلی از خدمت دولتی لغو و ادامه تعلیق وی از نظر دادگاه وجاهت قانونی نداشت. 

صبح دیروز آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو که برای مدتی به علت برخی حواشی و شکایت‌های قضایی به حالت تعلیق موقت در آمده و فدراسیون را با تصمیم وزیر ورزش و جوانان به دست نصرالله پری‌چهره سپرده بود، با حکم رفع تعلیق از مراجع قضایی به محل کار خود برگشت که در نخستین اقدام، محمدصابر گراییلی، نایب‌رئیس فدراسیون را با حفظ سمت به سرپرستی دبیرکلی منصوب نمود.

پیش از گراییلی، مجتبی قدمی از سوی نصرالله پری‌چهره به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو معرفی شده بود و قبل‌تر هم طی اقدامی جالب، حسن کامرانی‌فر سمت دبیرکلی فدراسیون جودو را برعهده داشت که با توجه به دوری میراسماعیلی از فدراسیون و تمایل وی برای بازگشت به فضای فوتبال، رئیس فدراسیون جودو گراییلی را دبیرکل جدید دانست.

به‌نظر می‌رسد گراییلی با توجه به نایب‌رئیس بودن، مدتی به شکل موقت برای رتق و فتق امور اداری در قامت سرپرست دبیرکلی ادامه کار داده و سپس میراسماعیلی یک گزینه دائمی را برای فدراسیون برگزیند. میراسماعیلی امروز در دومین روز کاری خود پس از بازگشت، با تعدادی از روسای هیات‌های استانی جلسه‌ای داشت و روز گذشته هم با توجه به برگشت به فدراسیون، صورت‌های مالی معوق و مسائل اداری را با توجه به برخورداری از حق امضا حل نموده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه