اخبار داغ

شهادت جوان فلسطینی در حمله شبانه شهرک‌نشینان به رام‌الله

شهادت جوان فلسطینی در حمله شبانه شهرک‌نشینان به رام‌الله
شامگاه جمعه در حمله گروه‌های شهرک‌نشین رژیم صهیونیستی به روستای برقه در جنوب شرق رام‌الله یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شهید فلسطینی، جوانی ۱۹ ساله به نام قصی جمال معطان است.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای برقه برای محافظت از شهرک نشینانی که به این روستا حمله کرده بودند، فردی که با اصابت گلوله مجروح شده بود را به بیمارستان منتقل کردند.

وزارت بهداشت فلسطین پس از آن از شهادت وی خبر داد.

منابع محلی گزارش دادند که شهرک نشینان به مناطقی در بخش‌های غربی و شمال غربی روستای برقه که تحت حمایت نیروهای صهیونیستی بودند، یورش بردند.

اهالی روستا نیز برای دفاع از زمین‌های خود اقدام کردند که به درگیری منجر شد و در جریان آن یک جوان دچار جراحت شدید و دو نفر دیگر نیز مورد اصابت سنگ قرار گرفتند.

این منابع بیان کردند که شهرک نشینان در جریان این یورش تعدادی دام آوردند که نشان دهنده قصد آنها برای تصرف زمین‌های روستا برای ایجاد یک محل سکونت چوپانی است.

این منابع افزودند که شهرک‌نشینان در جریان این حمله که همچنان ادامه دارد، دو خودرو را سوزاندند.

در این راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت قصی جمال معطان در روستای برقه در جنوب شرقی رام الله در کرانه باختری اشغالی را تسلیت گفت.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات دشمن و شهرک نشینان شعله مقاومت سوزان را بیشتر می‌کند و اراده و استواری مردم ما را در سرزمینشان نمی‌شکند و خون شهدا در همه میادین سرازیر می‌شود و با فداکاری‌های فراوان، یک پیروزی محکم به دست خواهد آمد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه