اخبار داغ

کارشناسی موتور سیکلت در محل در کمتر از 30 دقیقه (تهران)

کارشناسی موتور سیکلت در محل در کمتر از 30 دقیقه (تهران)
گاهی برخی سودجویان با فروش موتور‌های تصادفی به جای موتور سیکلت سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن ها در پی کلاهبرداری از خریداران هستند. در این بین کمک گرفتن از کرشناسان با تجربه میتواند به شما در رسیدن به انتخاب دقیق و آگاهانه کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروزه با توجه به روند رو به رشد خرید و فروش موتور سیکلت صفر و کارکرده در کشور و با توجه به کلاهبرداری ها و ضررهایی که در فرآیند خرید و فروش موتور سیکلت اتفاق می افتد، حتما لازم است تا قبل از خرید، موتور سیکلت از نظر رنگ ، بدنه و فنی مورد کارشناسی قرار بگیرد تا ایرادهای اصلی آن مشخص گردد و خریدار با اطلاع از ایرادات و مشکلات و اطمینان از صحت و سلامت فنی موتور سیکلت خرید خود را انجام بدهد و از ضررهای احتمالی جلوگیری شود. متاسفانه گاهی برخی سودجویان با فروش موتور‌های تصادفی به جای موتور سیکلت سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن ها در پی کلاهبرداری از خریداران هستند. در این بین کمک گرفتن از کرشناسان با تجربه میتواند به شما در رسیدن به انتخاب دقیق و آگاهانه کمک کند.

کارشناسی موتور سیکلت در محل

کارشناس موتور سیکلت در محل

ایران تست کار اولین مرجع کارشناسی فوق تخصصی موتورسیکلت در ایران، با سال‌ها تجربه اندوخته در کارشناسی تخصصی انواع موتور سیکلت‌‌های سبک و سنگین در زمینه کارشناسی فوق تخصصی موتور سیکلت و کارشناسی فنی موتور سیکلت با برخورداری از بهترین و با تجربه ترین کارشناسان موتور سیکلت سال‌هاست در زمینه کارشناسی موتور سیکلت به مشتریان خدمت رسانی می‌نماید.

 

کارشناسی موتور سیکلت یکی از اقدامات مهم قبل از خرید موتور سیکلت است تا بتوان جلوی خسارت های ناشی از خرید موتور سیکلت معیوب با قیمت سالم را گرفت.

 

امروزه قیمت موتور سیکلت ها با توجه به وجود آپشن های مختلف بالا رفته و در صورت عدم بررسی دقیق و عدم کارشناسی موتور سیکلت در هنگام خرید ممکن است خسارت های سنگینی را متحمل شوید.

 

کارشناس موتور سیلکت با بررسی دقیق تمامی آپشن ها و کارشناسی دقیق انجین موتور و سلامت بدنه و سیستم ترمز و سیستم تعلیق شما را از معایب و خرابی های موتور مورد نظر آگاه می‌کند تا شما بتوانید با دید باز انتخاب کنید.

 

کارشناسی موتور سیکلت در تهران

 

در مجموعه ایران تست کار، کارشناسی موتور سیکلت در هر منطقه ای از تهران به صورت سیار انجام می‌شود، کارشناسان ایران تست کار در کمتر از 30 دقیق بعد از درخواست کارشناس موتور سیکلت در محل مورد نظر شما حضور پیدا می‌کنند و با کارشناسی حرفه ای موتور سیکلت شما را در خریدی مطمئن راهنمایی میکنند.

 

کارشناسی موتور

 

حتما قبل از خرید موتور سیکلت برای جلو گیری از هرگونه ضرر و زیان احتمالی به کمک کارشناسی حرفه ای بررسی کنید و بعد از اطلاع دقیق از همه شرایط به پای میز معامله بروید.

 

کارشناسی موتور در تهران به کمک کارشناسان ایران تست کار دیگر اصلا کار سختی نیست صرفا با در خواست تلفنی میتوانید در کمتر از 30 دقیق کارشناس را به محل مورد معامله خود بیاورید و بعد از اطلا دقیق از شرایط موتور و بررسی دقیق انجین و بدنه و آپشن ها با خیال راحت خرید خود را نهایی کنید.

شماره تلفن کارشناس موتور سیکلت

برای درخواست کارشناسی موتور سیکلت میتوانید با شماره تلفن کارشناس موتور سیکلت 02122443899 بگیرید.

کارشناسی موتور سیکلت در تهران

تجربه کارشناس موتور سیکلت

کارشناسی موتور سیکلت یک امر تئوری نیست که بتوان صرفا با آموزش های تئوری به آن درست یافت بلکه تجربه و دقت کارشناس در انجام صحیح کارشناسی امری بسیار مهم و کلیدی محسوب می‌شود. به این معنا که کارشناس موتور سیکلت با تجربه مشکلاتی را می‌بیند که حتی بسیاری از تعمیر کار ها به آن توجه نمی‌کنند و میتوان بعد ها برای خریدار هزینه های سنگینی در بر داشته باشد و یا خطراتی را برای راکب موتور به وجود بیاورد.

قیمت کارشناسی موتور سیکلت در محل

قیمت کارشناسی موتور سیکلت بر اساس مدل موتور و امکانات و آپشن های موتور متفاوت است، برای دریافت قیمت کارشناسی موتور سیکلت میتوانید با شماره 02122443899 تماس بگیرید.

هزینه کارشناسی موتور سیکلت در محل

در کارشناسی موتور چه مواردی بررسی میشود؟

در کارشناسی موتور توسط کارشناسان ایران تست کار موراد زیادی مورد بررسی قرار میگیرد که در ادامه برخی از موارد مهم آن را ذکر می‌کنیم:

  • بررسی سلامت انجین
  • بررسی سلامت گریبکس
  • بررسی کارکرد واقعی موتور سیکلت
  • بررسی تصادف های شاسی و بدنه و طوقه ها
  • بررسی و عیب یابی آپشن های موتور
  • اصل یا تعویضی بودن قطعات
  • بررسی تست رانندگی و فرمان پذیری
  • بررسی سیستم تعلیق و ترمز ها
  • کارشناسی و تعیین دقیق ارزش و قیمت موتور سیکلت

مجموعه ایران تست کار

ایران تست کار به عنوان اولین مرجع کارشناسی فوق تخصصی موتورسیکلت در ایران با ارسال کارشناس موتور در محل شما نگرانیتان بابت سواستفاده‌ها و یا زیان‌های احتمالی در خرید و فروش موتور سیکلت کارکرده را از میان خواهد بود. با کارشناسی دقیق و فوق تخصصی از سلامت بدنه، موتور و دیگر اجزای موتور سیکلت اطمینان خواهید داشت. ایران تست کار طبق چک لیست های حرفه‌ای تمامی اجزا و آپشن های موتور سیکلت مورد نظر را بررسی و نتیجه را در اختیار شما قرار خواهد.

برای تماس با کارشناسان ما میتواند با شماره تلفن های 02122443899 و 09122262159 تماس بگیرید با به آدرس اینترنتی https://irantestcar.ir سر بزنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه