اخبار داغ

اعتراض بازیکنان به بحث آپشن‌هاست؛

شهریاری: قرارداد بیرانوند نسبت به پارسال کم‌تر شده/ سلمانی را قرضی به پرسپولیس می‌آوریم

شهریاری: قرارداد بیرانوند نسبت به پارسال کم‌تر شده/ سلمانی را قرضی به پرسپولیس می‌آوریم
رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در حال مذاکره با یاسین سلمانی هستیم و ممکن است در یکی دو روز آینده به صورت قرضی به  پرسپولیس بپیوندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ حسین شهریاری، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس پیرامون رقم قرارداد علی‌رضا بیرانوند برای فصل جاری اظهار داشت: قرارداد بیرانوند نسبت به سال قبل کمتر شده و بیشتر نشده. در پرسپولیس همه چیز شفاف است. قرارداد فصل اول بیرانوند ۱۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان است که برای سال بعد هم ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و روی ۱۷ میلیارد می‌رود.

وی در ادامه بیان داشت: با دست خالی توانستیم موفقیت‌های خیلی خوبی به دست بیاوریم؛ باشگاه پرسپولیس با بدهی انباشته بیش از هزار میلیارد تومان شروع کرد، ما ۵۰۰ میلیارد بدهی گذشته و ۲۵۰ میلیارد بدهی ارزی را پرداخت کردیم. هواداران فهیم و با اخلاق تیم را حمایت کردند و تیم با دست خالی تلاش کادر فنی و غیرت بازیکنان و زحمات کارمندان باشگاه توانستند موفقیت به دست آورند. پای ثابت موفقیت‌ها هواداران بودند که در همه شرایط به ما کمک کردند.

شهریاری درباره اموال بلوکه‌شده باشگاه عنوان داشت: ۱۸۰ میلیارد تومان پول پرسپولیس در سازمان خصوصی‌سازی بلوکه شده و می‌گویند اگر سرمایه‌گذاری می‌کنید، پول را به شما می‌دهیم؛ در صورتی که استقلال کل پولش را خرج کرد و مشکلی هم برای این باشگاه پیش نیامده است. ما یک پولی در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بلوکه داریم؛ پولی که در AFC بلوکه شده ظرفیت باشگاه است و ظرفیت بازیکن نیست.

بیش‌تر بخوانید؛
برگزاری جلسه هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اعتراض شب گذشته بازیکنان

وی در رابطه با اعتراض بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تراکتور اذعان داشت: قرارداد فصل پیش بازیکنان پرسپولیس به صورت کامل پرداخت شده است و منظور آقای گل محمدی و امیری بحث آپشن است.

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث جذب بازیکن جدید خاطرنشان ساخت: در حال مذاکره با یاسین سلمانی هستیم و ممکن است در یکی دو روز آینده به صورت قرضی به  پرسپولیس بپیوندد. یاسین سلمانی بازیکن آزاد است و نمی‌توانیم به صورت قرضی او را جذب کنیم.

شهریاری در نهایت در مورد ورود هواداران به ورزشگاه و شرایط میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به شب‌های فوتبالی گفت: اطلاعی درباره ارسال لیست بازیکنان برای حضور در لیگ قهرمانان، معرفی ورزشگاه میزبان پرسپولیس در آسیا و میزبانی پرسپولیس با حضور هواداران در هفته سوم لیگ برتر ندارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه