اخبار داغ

سپاهان یک - استقلال صفر؛

لیگ برتر فوتبال| شکست استقلال در جنگ «دارا و ندار»/ مورایس؛ برنده دوئل صدرنشینی!

لیگ برتر فوتبال| شکست استقلال در جنگ «دارا و ندار»/ مورایس؛ برنده دوئل صدرنشینی!
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال با برتری طلایی‌پوشان میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال طی دیداری در چارچوب سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۲۰:۰۰ امشب (چهارشنبه - یک شهریورماه) در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند که این دوئل کلاسیک با برد تیم میزبان پایان یافت.

استقلالی‌ها در حالی پا به زمین چمن نقش‌جهان گذاشتند که علی‌رغم شرایط دشوار مدیریتی و اقتصادی، ۶ امتیاز مهم را از ۲ بازی نخست خود در لیگ کسب کردند و برای دوئل صدرنشینی، به مصاف سپاهانی رفتند که در شرایط کاملاً متفاوت، ۶ امتیاز را با قدرت و یک‌طرفه به حساب خود اضافه کرده‌اند.

بیش‌تر بخوانید؛
نکونام: امسال با هیچ سالی قابل مقایسه نیست؛ چنین شرایطی را در استقلال ندیده بودم!

در نیمه نخست سپاهانی‌ها موقعیت‌های بیش‌تری را روی دروازه میهمان خود ایجاد کردند و استقلالی‌ها بیش‌تر چشم به ضدحملات و مدیریت بازی داشتند. فرصت‌های سپاهان تا دقایق پایانی نیمه راه به جایی پیدا نکرد اما در واپسین لحظات بازی روی خطای هند سلیمی، ضربه پنالتی نصیب طلایی‌پوشان شد تا رضا اسدی پنالتی را به دست حسینی بکوبد و سپس در ریباند، توپ را وارد دروازه کرده و سپاهان را برنده به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم شاگردان جواد نکونام برای جبران نتیجه و به تساوی کشاندن این بازی حساس خارج از خانه، به حملا خود شدت دادند و بارها به دروازه سپاهان نزدیک شدند اما تجربه خط دفاعی میزبان و آمادگی نیازمند، مانع از گل‌زنی آبی‌پوشان شد. استقلال در پایان نتوانست گلی بزند تا جواد نکونام نخستین شکست فصل را در نخستین آزمون جدی‌اش به تلخی تجربه کند.

سپاهان یک
گل: رضا اسدی (۴۵+۵)

استقلال صفر
گل: -

بیش‌تر بخوانید؛
مورایس: می‌خواهیم استقلال را شکست بدهیم؛ برایم فرقی ندارد با چه تیمی در آسیا هم‌گروه شویم!

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد، محمد قربانی، رضا شکاری، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و کوین یامگا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه