اخبار داغ

استقلال یک - استقلال خوزستان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| برادرکشی با شلیک شماره هفت؛ استقلال با برد به تعطیلات رفت

لیگ برتر فوتبال| برادرکشی با شلیک شماره هفت؛ استقلال با برد به تعطیلات رفت
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان با پیروزی آبی‌پوشان میزبان تهرانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان طی دیداری در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (دوشنبه - ۶ شهریورماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند که این بازی در نهایت با برترین تیم تهرانی خاتمه یافت.

آبی‌پوشان که هفته گذشته در جریان یک بازی پرحاشیه و جنجالی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان شکست خورده بودند، برای جبران مافات مقابل همتای خوزستانی خود قرار گرفتند تا از این جنگ خانوادگی در خانه، بتوانند حداکثر امتیاز را گرفته و در خانه حفظ کنند.

خوزستانی‌ها که طی 3 هفته اخیر لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند، در ورزشگاه آزادی بازی را خیلی خوب و با تسلط بر توپ و میدان آغاز کردند که بر همین اثر تا دقایق ابتدایی بازی چندین بار دروازه سیدحسین حسینی را تهدید کردند. مهم‌ترین موقعیت این نیمه هم روی یک سانتر برای خوزستانی‌ها و هم روی شوت مهدی مهدی‌پور رخ داد که توپ‌ها راهی به دروازه نداشتند و بازی با تساوی بدون گل در این نیمه به پایان رسید.

بیش‌تر بخوانید؛
نکونام: اولویت من استقلال است، نه تیم ملی/ اتفاقات باشگاه باورنکردنی است، اصلا عالی!

در نیمه دوم پسران جواد نکونام مطابق انتظار با تغییر پلن و برنامه تاکتیکی وارد زمین شدند تا فشار را روی دروازه تیم خوزستانی افزایش بدهند. آبی‌ها از ابتدای این نیمه توپ و میدان را برای موقعیت‌سازی در اختیار گرفتند تا بالاخره روی سانتر مهدی‌پور، مهرداد محمدی با یک ضربه سر زیبا دروازه استقلال خوزستان را گشود و استقلال را با اولین گل خودش برای این تیم پیش انداخت.

بعد از گل محمدی که هزارمین گل تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر هم هست، آبی‌ها به حمله ادامه دادند اما استقلال خوزستان هم در دفاع ننشست و چشم به ضدحملات داشت. علی‌رغم فشارهای لحظات آخری خوزستانی‌ها و یک اتفاق مشکوک به پنالتی برای شاگردان پورموسوی، بازی با پیروزی مهم و حیاتی شاگردان جواد نکونام پایان یافت.

استقلال یک
گل: مهرداد محمدی (۵۱)

استقلال خوزستان صفر
گل: -

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، آرمان رمضانی، سید ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری و علیرضا خوشکفا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه